Call of Duty 5 - FZ delar ut betanycklar

Redaktör
Skrivet av jovviz:

Någon som kan tänka mig att ge mig en nyckel skulle vara oerhört tacksam.
Skaffa bättre servrar nästa gång FZ, satt och uppdaterade konstant sedan 19:55 sen lagga allt sönder..

En vild gissning: det KAN vara så att det är just det där med att ett par tusen personer refreshar sidan hela tiden som sänker den...

Vi flyttade servrarna till en ny hall förra veckan. Allt är inte justerat än, det kan ha bidragit till den temporära segheten.


signatur
Medlem
Skrivet av archen:

dags att gå till Gamereactor nu.. sitter man i 15min innan utdelningen börjar och ändå kommer man inte ens in på sidjäveln där man requestar.. jävla budgetservrar.. håller ju nästan lika låg klass som artiklarna.. nej nu har jag fått nog.. varför ens dela ut nycklar på en server som lägger ner när fler än 20 är inne på sidan.. nej, tack o hej.. GR here I come

hahaha, fy faaan vad löjliga en del är.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Den som har en nyckel men inte har användning för den, snälla PM:a mig om den så är du vääääldigt snäll och jag står dig evigt tacksam


signatur

<3

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av R3b0rn:

Fråga, behövde man Xbox Guld eller? O_o?

Det står klart och tydligt när du skapar Xbox live silver : Du kan ladda ner beta-tester, låtar, spel, demos m.m

Så ja... så länge du kan komma in på Marketplace så

Det är en multiplayerbeta, alltså bör det krävas guld för o spela den.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Satt och hamrade. När jag väl kom in var det bara 8 nycklar kvar... puh!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

fick 1 nyckel Firefox dog totalt medans Internet Explorer funkade prima. Refresha 1 gång sen 180st kvar, nu väntar man på mailet och hoppas allt blir som det är tänkt. Skulle inte förvåna med en "bugg" lr sådant


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av R3b0rn:

Fråga, behövde man Xbox Guld eller? O_o?

Det står klart och tydligt när du skapar Xbox live silver : Du kan ladda ner beta-tester, låtar, spel, demos m.m

Så ja... så länge du kan komma in på Marketplace så

Weee,,, gött ska tanka, så fort jag FÅR min nyckel någon som fitt sitt genom PM - Mail än eller?

Medlem

Jag har fått en men är nervös för att det inte ska ha blivit registrerat ändå på något sätt pga. server kaoset :/
20.31 nu, inte fått något mail...
Checka min blogg för bildbevis

Medlem

21:32 inte fått mail än


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av d-aniel:

Jag har fått en men är nervös för att det inte ska ha blivit registrerat ändå på något sätt pga. server kaoset :/

rädd för samma sak


signatur

FUBAR

Medlem

bra, då e jag inte ensam

Medlem

Kommer mailet senare eller har det blivit en bugg så jag inte fick en även fast det stod att jag fick en?

Börjar bli orolig..

Medlem
Skrivet av noorthan:

21:32 inte fått mail än

Oj ligger du en timme före oss? ^^

btw 20.34 no sign of key yet!

(100 inlägget yey!!)


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

20:36, inget mail ännu!

Medlem

Samma här, nuthing yet :/

Inaktiv

Har inte fått något, det stod att jag fick en nyckel reserverad och att den skulle skickas till mina privata medelanden, har ännu inte fåt något gör något FZ!

Medlem

Woeee... har inte heller fått mitt

Medlem

Va faaan jag fick ingen nyckel xD Skaffa bättre servrar för faan FZ För mig blev det att servern hade slutat att fungerat...

Inaktiv

Har fått MEJL!

MEJL!

MEJL!: :D:D:D:D:D:D:D:D

Adda Showis så lirar vi!

Medlem

hahaha isy2991:

Titel:
Nykomling
Registrerad:
2008-10-14
Inlägg:
1

Varför blev du medlem just idag??? (Funderar så det knakar)


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

Stod att dom skulle skickas ungefär 30 minuter senare, har inte ens gått 40, take a chillpill


signatur

/ Lixom

Medlem

haha ^^

så jäävla nervo...ge mig mailet!


signatur

FUBAR

Medlem

Gah orkar inte vänta på min nyckel

Inaktiv
Medlem
Skrivet av lixom:

Stod att dom skulle skickas ungefär 30 minuter senare, har inte ens gått 40, take a chillpill

vad snackar du om? om det inte ens gått 40 min är det väll ändå en dålig sak... eller?


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

jag har inte fått nått än.. nån annan??

Medlem

Aw my gawwdd har inte fått min ÄN!! loliz

Spela roll grabbs det kommer förr eller senare... säkert en stackare som får göra allt manuellt...

Inaktiv

Inte fått min heller än... väntar som en fisk... nån som har fått sin än?

Medlem

btw xboxet är laddat och igång sedan 10 min bakåt i tiden! får lira demos tills jag hör mail ljudet!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Inaktiv

Jag fick en beta reserverad. men har inte fått mail än "/ sitter och kall-svettas =D men den skickas snart va?

Skriv svar