EA släpper mer innehåll till Spore

Robot
Medlem
EA släpper mer innehåll till Spore

Så det räcker inte med alla miljarder planeter i spelet redan ?

Medlem

hehe spelet han knappt komma ut....

Medlem

EA games, värdelösa saker åt folket! go go

Medlem
Medlem

hahahah


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Appropå mjölka tyckte jag att Starcraftnyheten saknade den aspekten.

Medlem

Jag bara måste klaga. Att dom inte ger sig...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

När Blizzard gör flera releaser av Starcraft II så heter det att de "säkrar kvalitén" och "utökar innehållet".

Gäller nyheten EA heter det mjölkning, direkt.

Jag kan själv tycka att Sims-konceptet är uttjatat, men jag är minst lika trött på allt tjat om mjölkning när EA släpper grejer som folk uppenbarligen vill betala för.

Inaktiv

Vilka 15 stycken har röstat att de VILL HA skiten? :'(

Btw var spelet så trist att jag inte ens orkat installera en piratkopia! Det går ju framåt.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv
Skrivet av Frux:

När Blizzard gör flera releaser av Starcraft II så heter det att de "säkrar kvalitén" och "utökar innehållet".

Gäller nyheten EA heter det mjölkning, direkt.

Jag kan själv tycka att Sims-konceptet är uttjatat, men jag är minst lika trött på allt tjat om mjölkning när EA släpper grejer som folk uppenbarligen vill betala för.

Precis vad jag tänkte, man läser det överallt.
Tror inte bara det är EA som gör detta, men var väl nån snubbe som började hata EA så följde resten med...

Skrivet av ChuppyBear:
Skrivet av Frux:

När Blizzard gör flera releaser av Starcraft II så heter det att de "säkrar kvalitén" och "utökar innehållet".

Gäller nyheten EA heter det mjölkning, direkt.

Jag kan själv tycka att Sims-konceptet är uttjatat, men jag är minst lika trött på allt tjat om mjölkning när EA släpper grejer som folk uppenbarligen vill betala för.

Precis vad jag tänkte, man läser det överallt.
Tror inte bara det är EA som gör detta, men var väl nån snubbe som började hata EA så följde resten med...

Ja jag! Jag är anti EA och stolt.


signatur
Medlem

Expansion 1 av 5000...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av voicu:

Så det räcker inte med alla miljarder planeter i spelet redan ?

hehehe 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av voicu:

Så det räcker inte med alla miljarder planeter i spelet redan ?

hehehe 8)

Tycker man att det räcker så är det ju bara att strunta i att köpa prylpaketet. Tycker man inte det räcker och känner att pengarna för de nya prylarna är välinvesterade så kan man handla. Svårare än så är det inte. Varför blir det sånt liv?

Inaktiv

Here we go again.. -.-

BTW, alternativet "Jag har inte Spore, men ska köpa det och INTE prylpaketet." saknades.

Medlem
Skrivet av N3m35i5:

Expansion 1 av 5000...

hehe, word.


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

Medlem
Skrivet av FZ.Medlem:

är det ju bara att strunta i att köpa prylpaketet. Tycker man inte det räcker och känner att pengarna för de nya prylarna är välinvesterade så kan man handla. Svårare än så är det inte. Varför blir det sånt liv?

Bara det att det står "Är det dags att mjölka kossan?" sätter ju ribban ganska snabbt.
Tycker det är lite tråkigt när inte ens nyhetsskrivarna kan hålla sig opartiska utan måste vinkla nyheten.

Men jag säger som du, vill man ha det så köper man det, vill man de inte så, ja då gör man inte det bara.

Inaktiv

Åja, som titeln säger...varför inte mjölka en produkt om det går? Välkommen till kapitalismens värld. En vacker dag kanske EA skapar en produkt som faktiskt är bra (och inte innehåller DRM).

Medlem
Skrivet av Noken:
Skrivet av FZ.Medlem:

är det ju bara att strunta i att köpa prylpaketet. Tycker man inte det räcker och känner att pengarna för de nya prylarna är välinvesterade så kan man handla. Svårare än så är det inte. Varför blir det sånt liv?

Bara det att det står "Är det dags att mjölka kossan?" sätter ju ribban ganska snabbt.
Tycker det är lite tråkigt när inte ens nyhetsskrivarna kan hålla sig opartiska utan måste vinkla nyheten.

Men jag säger som du, vill man ha det så köper man det, vill man de inte så, ja då gör man inte det bara.

Jag håller helt hållet med. Det är onödigt med fler expansioner så här tidigt efter det släppts - men man MÅSTE ju inte köpa sakerna.
Själv nöjer jag mig med huvudspelet tills de släpper någon expansion som faktiskt låter lönt att köpa. För min del räcker det inte med en ny kampanj (kunde inte låta bli att dra in SC i det hela )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Oj oj va de kommer släppa exp's till sitt skitspel.

Inaktiv

Hahahahaha!

Jag visste det!

Medlem

Alltså, jag fattar inte riktigt grejen som folk gnäller över. Jag jobbar själv på EA Games (i Madrid) som testare och känner att jag faktiskt måste försvara företaget jag jobbar för lite här.

För det första, om folk köper expansionerna och EA tjänar pengar på det, varför skulle EA sluta göra expansioner? Det vore ju fullständigt idiotiskt att sluta upp med något som genererar massvis med klirr i kassan, eller?

Och för det andra så är det så förbannat sorgligt att FZ som ska vara "professionella" (var det inte en nyhet tidigare idag angående annonser som alla "professionella" sajter hade) skriver så vinklat som "mjölka kossan".

Jag kan inte neka till att det är just vad EA gör, men som sagt, om EA tjänar på det och folk tydligen gillar deras spel, varför vinkla det till något som anses vara negativt? Jag tycker det är riktigt patetiskt.

Inaktiv

Det var ju inte änns roligt att spela spelet.

En miljon har köp spelet.. hur många spelar det tro?

HAhhaha orka spore..

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Alltså, jag fattar inte riktigt grejen som folk gnäller över. Jag jobbar själv på EA Games (i Madrid) som testare och känner att jag faktiskt måste försvara företaget jag jobbar för lite här.

För det första, om folk köper expansionerna och EA tjänar pengar på det, varför skulle EA sluta göra expansioner? Det vore ju fullständigt idiotiskt att sluta upp med något som genererar massvis med klirr i kassan, eller?

Och för det andra så är det så förbannat sorgligt att FZ som ska vara "professionella" (var det inte en nyhet tidigare idag angående annonser som alla "professionella" sajter hade) skriver så vinklat som "mjölka kossan".

Jag kan inte neka till att det är just vad EA gör, men som sagt, om EA tjänar på det och folk tydligen gillar deras spel, varför vinkla det till något som anses vara negativt? Jag tycker det är riktigt patetiskt.

Det som retar folk är nog inte att de släpper expansioner. Det som retar de flesta är att det som ingår i dassa "tillägg/expansioner" är ju sånt som egentligen borde funnits med i organalförpackningen. För det är ju knappats något de börjat koda och lagt till efter spelet släpptes och det är ju inte direkt några enorma nyheter i tillägget utan mer av samma vara. Det tycker jag är dålig stil.

Hade expansionerna tillfört något. Typ en ett helt nytt stadie mellan de som redan finns hade jag nog inte sagt något. men lite extra delar och ett par planeter PLZ! det kallas mjölkning!

Umgefär som ett fps skulle släppt en ny singel playerlevel och lite nya weapon models till de AI styrda motståndarna och tagit betalt? haha!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Jag är anti EA och stolt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag tror absolut att de ska försöka mjölka kon till sista droppen. Detta är inte sista expansionen med tanke på att de redan innan spelet kom tog bort träd-editorn och pratade om att ta med den i en senare expansion.

Medlem

Fler planeter? Allvarligt? Finns det inte tillräckligt många redan?

Medlem
Skrivet av Frux:

När Blizzard gör flera releaser av Starcraft II så heter det att de "säkrar kvalitén" och "utökar innehållet".

Gäller nyheten EA heter det mjölkning, direkt.

Jag kan själv tycka att Sims-konceptet är uttjatat, men jag är minst lika trött på allt tjat om mjölkning när EA släpper grejer som folk uppenbarligen vill betala för.

Kanske för att blizzards spel faktisk innehåller en kvalites känsla och alltid gjort det? Till skillnad från EA som enbart publicerar massproducerat skit, när de väl tänker nytt så slutar det med ett skitspel som aldrig borde paserat QA avdelningen... sen faller de snabbt i samma bana o ska börja med expar.
Jag är ledsen men detta är tyvärr bara så jävla skadat...

The Sims 2: Studentliv
The Sims 2: Nattliv
The Sims 2: Arbetsliv
The Sims 2: Djurliv
The Sims 2: Året runt
The Sims 2: Jorden runt
The Sims 2: Fritid
The Sims 2: Livet i lägenhet
The Sims 2: Julpaketet
The Sims 2: Kul För Familjen
The Sims 2: Glitter & Glamour
The Sims 2: Klappat & Klart
The Sims 2: Fest & Bröllop!
The Sims 2: H&M Fashion
The Sims 2: Tonårsprylar
The Sims 2: Kök & Badrum Heminredning
The Sims 2: IKEA Heminredning
The Sims 2: Herrgård & trädgård
The Sims 2: Klappat & Klart Minipaket
The Sims 2: Julutgåva
The Sims 2: Deluxe
The Sims 2: Limited Edition
The Sims 2: Double Deluxe

......................................det är fan perverst, synd att folk är så rent ut sagt korkade att de går på denna företagsstrategi.

Medlem
Skrivet av Fisse:

The Sims 2: Studentliv
The Sims 2: Nattliv
The Sims 2: Arbetsliv
The Sims 2: Djurliv
The Sims 2: Året runt
The Sims 2: Jorden runt
The Sims 2: Fritid
The Sims 2: Livet i lägenhet
The Sims 2: Julpaketet
The Sims 2: Kul För Familjen
The Sims 2: Glitter & Glamour
The Sims 2: Klappat & Klart
The Sims 2: Fest & Bröllop!
The Sims 2: H&M Fashion
The Sims 2: Tonårsprylar
The Sims 2: Kök & Badrum Heminredning
The Sims 2: IKEA Heminredning
The Sims 2: Herrgård & trädgård
The Sims 2: Klappat & Klart Minipaket
The Sims 2: Julutgåva
The Sims 2: Deluxe
The Sims 2: Limited Edition
The Sims 2: Double Deluxe

......................................det är fan perverst, synd att folk är så rent ut sagt korkade att de går på denna företagsstrategi.

Finns alla dessa eller hittade du på några?

Sedan så är det ju nästan fult att jämföra Blizzard expansion med EA expansion. Brood War och Frozen Throne är praktexempel på expansioner som tillförde och gav mycket till spelaren. Att Blizzard också GRATIS lägger till nya heroes, banor osv. till sina spel gör det ju fan inte sämre. Men neeee just de, Blizzard vill ju bara tjäna pengar så det är därför de släpper saker gratis och patchar sina spel hela tiden. Det handlar ju aldrig om att tillfredsställa spelarna och göra kvalitetsprodukt .....

Angående Spore, ett par nya planeter bland de redan äckligt många planeterna tillför inte så mycket enligt mig. Och ett prylpaket? Hade gärna sett att de la fokus på andra delar.

12
Skriv svar