Halo 3: Recon berättar sagan innan Halo 3
Åååååh Halo, "revolutionerande story" "nyskapande"
Herregud finns det en mer överskattad spelserie?
Visst det är en kul shooter men inget mer.
Så nu kan ni mot argumentera mej:) sopor
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Jag står kvar vid mitt uttalande om att jag tycker Halo är ett av århundradets hittills mest överskattade spelserie. Ser väl ok ut, men knappast något nytt och storyn bakom Halo är ju bara så tröki.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
haha så fort jag postat mitt inlägg såg jag ditt. Det går liksom arm-i-arm med varandra.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Det enda nyskapande som folk talar om när det gäller Halo är regenererande hälsa och att det också var ett av de första FPS-spelen som funkade riktigt bra på konsol.
Jag får ständigt känslan av att det är fler som ogillar Halo än vad de är som gillar den. Särskilt efter Halo 3. Så alla som tror att de är märkvärdiga och går mot strömmen när de dissar Halo kan ju gå och lägga sig. Det är lika uttjatat som att kasta skit på Uwe Boll.
Personligen tycker jag att Halo 3, som jag spelat mest i serien, är ett grymt bra spel till konsol. Kampanjen var rätt trist men resten av spelet är fantastiskt. När folk spelar Halo för första gången så verkar de liksom tro att detta ska vara det bästa någonsin. Det är ett bra spel, inget mer.
Fy fan, om jag hade spelat Halo och varit ett Halo fan så skulle jag blivit vansinnig över att spela en "prequel". Om jag hade velat haft ett till Halo spel efter 3:an så hade det varit en fortsättning och inte ett steg tillbaka.
Men men, tur att man inte är så särskilt inne i Halo universumet.
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Schysst, stealth is the shit! Detta verkar vara ett av de mest intressanta Halo-spelen enligt mitt tycke iaf. Har inte spelat annat än ettan iofs, och jag har aldrig ens ägt en krysslåda så... Men detta ska jag ändå hålla under bevakning.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT