Info om nästa WAR-patch

Robot
Medlem
Info om nästa WAR-patch

"In order to promote realm and population balance, some realms on some servers will now award their players with a +20% bonus to renown and experience. This is not a permanent bonus, but rather a temporary incentive to promote balance."

Ballt drag, borde funka rätt bra också.

Medlem

Ballt drag indeed.

För övrigt stog det väl att den skulle fixas imorgon (fredag) ?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

När fixar dom så att animationerna inte fortsätter vara så stela?
och alla lagg-buggar...

Medlem

Kanske dom fixar animations buggen som skulle vara fixad i 1.01..,.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har dom problem med animationer?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Nu är ju jag lite förvånad skulle inte detta spelet vara buggfritt? ^^


signatur

"While in scenarios, players will no longer be able to select "Need" in their loot windows unless their career or race can use the item being offered. Please note: players of a lower level than required by the item are still able to roll. Outside of scenarios, this feature is an optional setting that may be turned on manually by group leaders ."

Haha wow, varför har ingen tänkt på detta tidigare??! Jag ska nog beställa detta spel..

Inaktiv

Kul att det går fort.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Nu är ju jag lite förvånad skulle inte detta spelet vara buggfritt? ^^

Hehe, jag sitter och småler lite till ditt inlägg...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

haha älskar deras banhammer

riktigt bra gjort ! bara ut med dem jävla gold farmerserna


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Sevenix:

"In order to promote realm and population balance, some realms on some servers will now award their players with a +20% bonus to renown and experience. This is not a permanent bonus, but rather a temporary incentive to promote balance."

Bra!

soi
Medlem

Trevligt att de händer saker och ting.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Nu är ju jag lite förvånad skulle inte detta spelet vara buggfritt? ^^

Hehe, jag sitter och småler lite till ditt inlägg...

Man börjar bli lite less på ditt skitsnack som kommer fram i varenda War-tråd... Förstår inte riktigt poängen med det? Ja, jag skriver man för jag antar att bra många med mig tycker precis likadant.

Medlem

Skönt att nästan allt som står i patchnotes som dom ändrat är efter förfrågan från allmänheten.

Medlem

Servrarna är nere och den patchas in nu! Fan vad det ska spelas på lunchen

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Nu är ju jag lite förvånad skulle inte detta spelet vara buggfritt? ^^

Jag hoppas verkligen för din skull att du var sarkastisk nu.. När ett spel släpps, specielt ett mmo.. Då är det så gott som halvfärdigt imo. Sådanna spel brukar inte direkt vara som utvecklarna sagt tidigare förens efter en hel del patchar.. Jag stör mig så grymt på folk som förväntar sig att detta spel ska vara buggfritt, laggfritt, you name it.. Det kommer fungera klockrent om ett par patchar. Just be patient.


signatur
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Nu är ju jag lite förvånad skulle inte detta spelet vara buggfritt? ^^

Jag hoppas verkligen för din skull att du var sarkastisk nu.. När ett spel släpps, specielt ett mmo.. Då är det så gott som halvfärdigt imo. Sådanna spel brukar inte direkt vara som utvecklarna sagt tidigare förens efter en hel del patchar.. Jag stör mig så grymt på folk som förväntar sig att detta spel ska vara buggfritt, laggfritt, you name it.. Det kommer fungera klockrent om ett par patchar. Just be patient.

Säg det till de som kritiserat AoC.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Säg det till de som kritiserat AoC.

Så nu gör du samma sak själv? Förstår inte hur du resonerar.

Grymt snabba med patchandet är Mythic (och GOA följer bra med endast 1-2 dagars fördröjning!) och många bra fixar. Älskar spelet och kommer lira det en lång lång tid framöver.

Skrivet av molg:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Säg det till de som kritiserat AoC.

Så nu gör du samma sak själv? Förstår inte hur du resonerar.

Kan väl inte bli lättare att förstå. Folk har ju sagt att det är en massa buggar i AoC men inte i WAR. Därför undrade jag hur det kan komma sig att det är buggar i ett så väloptimerat spel som WAR.


signatur
Inaktiv

War har inte så där många buggar och det mesta är ju faktiskt småsaker, medans Aoc hade lite större buggar men det var ju inte det som fick Aoc och gå under, det var ju att mycket fanns inte med som Funcom hade lovat.

Medlem

buggar eller inte buggar, som detta spel har funkat nu dom första 3 veckorna borde dom ha en medalj för AoC kommer aldrig funka så bra som warhammer gör nu och wow hade mer problem än WAR (vet att dom har pillat med ett MMO innan.. men ni fattar )

Skrivet av Barzek:

War har inte så där många buggar och det mesta är ju faktiskt småsaker, medans Aoc hade lite större buggar men det var ju inte det som fick Aoc och gå under, det var ju att mycket fanns inte med som Funcom hade lovat.

AoC har inte gått under tvärtom det går uppåt.


signatur
Medlem

Fallout, EA, War...ge dig dofilusåkaffe. Är det bara trollande du är intresserad av på fz?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Barzek:

War har inte så där många buggar och det mesta är ju faktiskt småsaker, medans Aoc hade lite större buggar men det var ju inte det som fick Aoc och gå under, det var ju att mycket fanns inte med som Funcom hade lovat.

AoC har inte gått under tvärtom det går uppåt.

Mm, upp i rök.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Ankh:

Fallout, EA, War...ge dig dofilusåkaffe. Är det bara trollande du är intresserad av på fz?

Ja visst börjar hans gnäll bli ytterst irriterande? Kanske dags att säga att man lirar AoC så han blir nöjd nån gång.

Skrivet av liath:
Skrivet av Ankh:

Fallout, EA, War...ge dig dofilusåkaffe. Är det bara trollande du är intresserad av på fz?

Ja visst börjar hans gnäll bli ytterst irriterande? Kanske dags att säga att man lirar AoC så han blir nöjd nån gång.

Jag tycker inte jag är alltför jobbig. Mjo kanske ibland men det är bara för att jag börjat korta ner på kaffet. Har aldrig varit min mening att trolla det bara blir så ibland eller så förstår ni inte min humor.

...Och ibland blir jag irriterad när folk vill begrava AoC under skit när det faktiskt är ett bra alternativ till WoW...


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av liath:
Skrivet av Ankh:

Fallout, EA, War...ge dig dofilusåkaffe. Är det bara trollande du är intresserad av på fz?

Ja visst börjar hans gnäll bli ytterst irriterande? Kanske dags att säga att man lirar AoC så han blir nöjd nån gång.

Jag tycker inte jag är alltför jobbig. Mjo kanske ibland men det är bara för att jag börjat korta ner på kaffet. Har aldrig varit min mening att trolla det bara blir så ibland eller så förstår ni inte min humor.

...Och ibland blir jag irriterad när folk vill begrava AoC under skit när det faktiskt är ett bra alternativ till WoW...

AoC är ett av de sämsta alternativen till WoW. AoC gav en samma kvaliteskänsla som .... ja vad kan man gämföra med?... något med vansinnigt dålig kvalite iaf. WoW är kvalite i allra högsta grad. Även WAR ger en hög kvaliteskänsla. Så ge upp ditt AoC propagernade... spelet är > SKIT <

Skrivet av Fisse:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av liath:
Skrivet av Ankh:

Fallout, EA, War...ge dig dofilusåkaffe. Är det bara trollande du är intresserad av på fz?

Ja visst börjar hans gnäll bli ytterst irriterande? Kanske dags att säga att man lirar AoC så han blir nöjd nån gång.

Jag tycker inte jag är alltför jobbig. Mjo kanske ibland men det är bara för att jag börjat korta ner på kaffet. Har aldrig varit min mening att trolla det bara blir så ibland eller så förstår ni inte min humor.

...Och ibland blir jag irriterad när folk vill begrava AoC under skit när det faktiskt är ett bra alternativ till WoW...

AoC är ett av de sämsta alternativen till WoW. AoC gav en samma kvaliteskänsla som .... ja vad kan man gämföra med?... något med vansinnigt dålig kvalite iaf. WoW är kvalite i allra högsta grad. Även WAR ger en hög kvaliteskänsla. Så ge upp ditt AoC propagernade... spelet är > SKIT <

"... spelet är > SKIT <" Här tänkte jag vara rolig och säga något i stil med "det är även din stavning" men eftersom jag skulle ses som ett "troll" avstår jag för denna gången!


signatur
Medlem

Skit vill jag nog inte påstå det är - ser det mer som en oslipad diamant (AoC). Men jag är mer inne i WAR dock.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar