Lik-sang gör konkurs p.g.a Sony
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3901&
Ja trevligt sony kan ju rent sagt fara nånstans åt skogen långt... inte fan ska de bestämma om jag ska få importera eller inte vill jag göra det så ska jag få göra.. jävla giriga jävlar fyfan.
det var inte snällt
Om man vill spela, verkar det som att man inte kan undgå att stödja något ont företag hur man än gör. Intel, Microsoft, Sony, EA, Nintendo, Vivendi, Starforce, AMD, ATI, Nvidia, Dell, Creative, HP -- vafan, nästan alla jag kan tänka på har fler skelett i garderoben än jag kan räkna på mina fingrar.
Vill man gejma för världsfreden gör man bäst i att sitta på en Linuxdator med Cyrix-processor och Matrox-grafikkort och lira independent-spel. Men hur kul är det?
Aj, dina ögon!
Även om det är så att säga ?elakt? så kan jag inte tänka mig att sony gör det av illvilja utan man har en klar marknadstrategi och retail kanaler som dom vill att sina produkter ska gå igenom.
Jag tippar att sony sa till Lik-sang att antingen slutar ni sälja sony produkter för något skäl ej det som angivits i press, dom nekade och då tog sony till storsläggan.
quod similis saporem blandeque coruscant
Finns en nyhetsdiskussion om detta här:
http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=7589
Var god använd den tråden.
Kan du då vara en snäll moderator och flytta våra inlägg?
Aj, dina ögon!
Ugh va ni ska bråka med en stackars gammal admin.
Tyvärr finns det inte en funktion för att flytta enskilda inlägg till andra trådar. Så det är bara att skriva om allt.
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ
kan ni inte vara snälla och göra nyhetstrådarna tillgängliga i forumet istället, där det är tänkt att man ska kunna diskutera.
/me petar på vår stackar gamla forumadmin.
kalla mig lat, men jag har inte varit inne i nyhetstrådarna en enda gång sen nya FZ...
/me petar också
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
kan ni inte vara snälla och göra nyhetstrådarna tillgängliga i forumet istället, där det är tänkt att man ska kunna diskutera.
/me petar på vår stackar gamla forumadmin.
Äntligen någom som skrev det så jag bara kunde citera det.
Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.