Två filmer från Mirror's Edge
Såg riktigt ballt ut, men träffade helikoptern ens en enda gång?
Haha ja EN gång tror jag! Skulle vara kul med en Mirror's Edge: Real life
*Kzzzzht*"Get your ass moving!"*Ksht*
Så dör man efter en meter
Det är lite sådant som jag stör mig på när det gäller spelet.. Helikopter med skytt som missar totalt, springa järnet i flera timmar utan att bli trött. Visst hör man flåset men man springer fortfarande lika fort. Nu är det ju dock så att det inte skulle bli ett så bra spel ifall man som sagt dog efter några få meter eller ifall man la till en staminabar
Jag tyckte det såg lite avskalat ut grafikmässigt (konsollsjukan) och det verkade kul till en början men sedan blev det som någon sade, enkelt... Det verkar vara "press jump on red objects" så går allt av sig själv.
Hoppas det blir bättre än jag tror för det är en rolig idé. Om det visar sig att man tryckt "hoppa" 30 gånger och spelat i 30 minuter är det inte så roligt.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Bara jag som tycker att det känns lite....enkelt?
Jag håller med du.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
får en stel känsla av filmerna, hoppas jag har fel för det kan var riktigt kul om kontrollerna är rätt.
Detta kombinerat med en puffra i handen skulle ju vara drömmen.
Ah, såg andra filmen. Härligt, det är rena drömmen.
Helikoptern kändes ju väldigt kass, och när den sköt genom plåten kändes det väldigt scriptat.
AIn var ju relativt seg då de sparkade ner ena killen, tog puffran och utan problem sköt de andra.
Tror det här spelet kommer vara skoj i 60 minuter eller så.
Förresten, om jag hade varit i kontroll över staden så hade jag löst alla runner-problem på en dag. Ta bort alla jävla pinnar som sticker ut ur byggnaderna ;D
Banan under jorden där, stormdrain, känns jäkligt krystad. Som om den designats just för spelet och inte för att faktiskt se ut som något från "verkligheten". Lösa plattformar utan ramper etc. Däremot scenerna från hustaken ser betydligt bättre ut.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Inga dåliga benmuskler på den där flickan! Undrar vad hon käkar till frukost för att hoppa sådär bra
Steroider?
Och för dom som tycker det ser enkelt ut, så har jag för mig att mycket handlar om timing och precision med knapptryckningar och sikte etc. Då det faktiskt var ganska lätt att missa en kant. Har för mig jag läste det i en intervju :-/
Nämen!
Bara jag som tycker att det känns lite....enkelt?
mmh =/ är inget säkert köp för mig, men ligger klart på listan.. får se hur det blir.