Aj!
jag får ont bara jag läser det!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,911902,00....
Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.
Är det ingen som reagerar på formuleringarna "borrade sig rakt genom hans vänstra testikel" och "väntas bli helt återställd" ?
Hade för mig att dom är "svårläkta", och en fyrtumsspik gör inte saken bättre.
Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.
finns det inte nån låt med ac/dc som heter balls to the walls?
iofs inte någon vägg, men ändå
fy fan, kan inte tänka mig mycket som kan kännas värre. har tom hört att man kan dö av att få testiklarna krossade för att kroppen inte kan hantera smärtan. antar att man egentligen dör av hjärtinfarkt eller något sånt. kan även vara en myt, vad vet jag
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
fy fan, kan inte tänka mig mycket som kan kännas värre. har tom hört att man kan dö av att få testiklarna krossade för att kroppen inte kan hantera smärtan. antar att man egentligen dör av hjärtinfarkt eller något sånt. kan även vara en myt, vad vet jag
Nja, dör gör man väl inte, om kroppen utsätts för överväldigande smärta svimmar man är jag ganska säker på.
<3
En tysk, vad förvånande, och knappast heller att det där var en olycka.
Scchhh, Namron, du vill väl inte reta upp FZs halvtyskar?
Tyskar är inte mer våghalsiga än andra, det fick jag tydligt klart för mig när jag höjde frågan vid den här tidpunkten för exakt ett år sedan.
Nja, dör gör man väl inte, om kroppen utsätts för överväldigande smärta svimmar man är jag ganska säker på.
Man kan dö av chock, som kan komma relaterat till otroliga smärter, så ja det kan man.
Ehm... Aj.
Är det ingen som reagerar på formuleringarna "borrade sig rakt genom hans vänstra testikel" och "väntas bli helt återställd" ?
Funderade också på det, dom säger emot sig själva i artikeln. Som för övrigt är ganska konstigt skriven, men så är det ju Aftonpladdret.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.