Far Cry 2 laddar för premiären
Eh, vad hände med storyn? I E3-trailern fick man en helt annan uppfattning av huvudpersonen, nu verkar det bara vara en blodtörstig biff som i alla andra spel.
Aja, spelar ju ingen roll egentligen då det blir vad man gör det till Ser sjukt mycket fram emot detta iaf. Det börjar bli dags för en förbeställning!
Kanske världens löjligaste röstskådis ever. Men najs ser det ut.
Jo jag håller med dig lite, tycker att sådana röster hör hemma i serietidningar! Skulle höjja ribban ett snäpp i min bok om iaf huvudkaraktären vart lite mer vardaglig och inte såg varje samtal som en chans att spela macho
Kick ASS! Om Pc-folket's version är fri från lysande objekt, popup-symboler/hints och simplifierade knappsystem osv så blir detta ett solklart köp direkt vid release! Man borde väl kunna stänga av konsolfunktionerna via options?
Spelet verkar ju bli ganska mod-vänligt, så det ska nog gå att fixa Jag önskar också en variant med minimala mängder hjälpmedel och skit. Löjligt.
Jo jag håller med dig lite, tycker att sådana röster hör hemma i serietidningar! Skulle höjja ribban ett snäpp i min bok om iaf huvudkaraktären vart lite mer vardaglig och inte såg varje samtal som en chans att spela macho
Hör du röster ifrån serietidningar?
*backar långsamt bort från dig och tittar nervöst efter närmsta dörr ut*
Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa
Eh, vad hände med storyn? I E3-trailern fick man en helt annan uppfattning av huvudpersonen, nu verkar det bara vara en blodtörstig biff som i alla andra spel.
Tror bestämt det är the Jackal, skurken i spelet, som snackar.
EDIT: Kanske inte ändå. Men det finns ju nio spelbara karaktärer att spela, tycker det är lite dumt att låta bara en av dem vara representativ för hela spelet på det här viset. Särskilt med den röstskådespelaren...
Kommer bli sjukt bra hur som helst. Bokat och klart via GameStop så man får extrauppdragen också. : )
Hör du röster ifrån serietidningar?
*backar långsamt bort från dig och tittar nervöst efter närmsta dörr ut*
Äh du är ju bara sotis... Dessutom, det vore skrämmande att se men inte höra någonting när serietidningsfolket är på besök. Pellefant hälsar!