Kan någon låna mig BF2 nyckel ?
ja det ska man ju kunna få göra, ropen skalla fri utlåning åt alla
Men det torde betyda mindre. Mitt BF2 är också nerladdat. Jag insåg att jag inte kopplat in min DVD när jag byggde ihop datorn, och det gick snabbare att ladda hem det än att installare DVD och sedan spelet från skiva, så jag tankade hem det.
Man kan ändå inte spela mer än en åt gången så betydelsen av att få tag på en riktig CD-key betyder bara att den som lånar ut den inte kan spela när den andra är inloggad. Plus att någon noob förstör ens stats. ^^
Man kan ha flera olika spelare på ett acc
Plus att någon noob förstör ens stats.
Key:n är inte direkt kopplad till stasen, det är bara kontona som är det. Så om mr Frosty lånar din key och spelar med sitt konto, så kommer hans resultat sparas på hans konto - inte din key.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
"låna en cdkey"
Finns ju inget som heter "låna".. får du en så har du den tills .. vem vet när, dessutom på bekostnad av någon annans surt förvärvade pengar..
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
"låna en cdkey"
Finns ju inget som heter "låna".. får du en så har du den tills .. vem vet när, dessutom på bekostnad av någon annans surt förvärvade pengar..
Det där förstod jag inte alls. Om jag lånar ut min hammare till min granne så är det väl upp till mig? Såvitt jag vet kan man inte 2 spela med samma nyckel samtidigt, vilket i praktiken betyder att bara en person har spelat installerat. Visst, man kan spela SP, men det har inget med nyckeln att göra.