Behöver tips till bus
nördbus borde väl passa, följande har jag bara blivit utsatt för så därför vet jag inte hur man gör: Ändra host filen så att kompisen kommer in på bögporrsidor när han försöker gå in på google eller dyl. Går även att ändra så att windows inte startar explorer vid uppstart, roligt, enkelt. Annars så kan man sy igen ena byxbenet på sovande snubbens brallor.. om han tar av dom.
Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.
samla alla era förpackningar till era uppätna caprisisosa pizzor eller billys och begrav nån i det. tänd sen 2 cigg och sätt dom i näsaborrarna på han och väk han sen med en tjutande "slags pipa som man använder på matcher" ja va fan heter dom.
"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark
"white people always do some borderline gay shit when their friends fall asleep. -hey Mike fell asleep so we like stuck a carrot up his ass. Why would you do that to a friend? he trusted you enough to sleep over, and youre gonna stick a carrot up his ass?!.."
- Dave Chappelle
x]
Han kanske menar signalhorn, som låter betydligt mycket mer än en visselpipa ;).
tack
fan bara massa patetiska samba människor som använder visselpipor.
"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark
Sånna som håller på med sånt här skit får jag spel på. Hämnd aktionen blir jämnt mycket värre än det du kan göra. Så mitt tips är att lägg dig och sov så du kan spela när dom andra vaknar.
Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.
tejpa fast någon som har somnat, så att han inte kan röra sig typ, ganska osjysst men ändå
Eller ta två skålar, en med varmt vatten och en med kallt, då lär han pissa på sig ^^
Jag satt en gång på ett lan när arrangörerna plötsligt började visa Legally Blonde på en stor projektorduk. Då blev det genast kravaller i salen och folk ropade "Stäng av skiten!!!" men utan respons. Tills vi bordsgrannar kommer på iden att använda huligantutan.
BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!
Då kom en av arrangörerna springande och krävde att få konfiskera tutan med hög och gäll röst medans vi höll på att kvävas av skratt Men filmen lämande dom på.
Annars kan man roa sej med att koppla in två personers tagentbord/möss i varandras datorer och se reaktionerna
Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran
japanerna är alltid bäst när det gäller bus...
[http://www.metacafe.com/watch/156568/dont_sleep_in_japan/]