Hjälp mig att välja spel!

Medlem
Hjälp mig att välja spel!

Nu är det snart jullov och jag tänkte avrunda det här fina året med att unna mig en AAA-titel. Det släpptes ju X-antal bra spel i höst som jag inte haft råd med. Nu däremot, har jag ekonomisk medvind så nu kan jag äntligen göra ett köp jag egentligen skulle gjort för länge sedan. Spelen är följande:

Vad ska jag köpa?

* Procenten är ett samlat betyg från Metacritics

Uppdatering: #Batman: Arkham Asylum är nu beställt. Tack för alla era åsikter!

#blogg

Medlem
Hjälp mig att välja spel!

Jag hade lagt mina pengar på Batman, MW2 är garanterat inte decenniets bästa shooter. Troligtvis det sämsta spelet jag spelat i år (single player). Jag avråder alla att köpa MW2 för kampanjen, spec ops och online får det godkänt. L4D2 kändes gammalt och som en expansion. Dragon Age är nog ett annat bra val om man är lagd åt det hållet.

Hmm du skulle ju nästan ha råd att köpa både Batman och Star Wars om du valde dem!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Inför de alternativen så hade jag varit kluven mellan Batman: arkham asylum och Borderlands

Medlem

Nocturne: Ja, om jag haft råd;)

McBeaver: Ja, båda verkar bra

Det verkar vara en genomgående tråd med Batman hittils. Jag är ju jäkligt sugen på alla, men Borderlands, Batman och Left 4 Dead 2 är nog de jag funderar på starkast just nu:)

Stort tack för åsikterna!

KoP
Medlem

Batman! Nananananananana Batman!

Medlem

Batman!

Hade många roliga timmar med detta. Ett givet köp.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Batman. Tål t.o.m. fler än en genomspelning.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Nu är det Batman VS. Dragon Age

Batman-demot var äckligt roligt, men Dragon Age har jäkligt bra story och har lååååång speltid.

Medlem

Dragon Age är fantastiskt, tar skitlång tid att spela igenom, och har omspelarvärde.

Medlem

Det blev #Batman: Arkham Asylum! Får skaffa Dragon Age och resten när priserna fallit litegrann. Min motivation är väl att jag inte är RPG-typen kanske, är lite mer för FPS/Äventyr och snabb action, men jag gillar förstås RPG också, men inte lika mycket. Ska man då spela 80 timmar med det, kan jag lätt bli rastlös med mitt trigger-finger!

Hur som helst så dyker det väl upp på onsdag:)

Tack för alla åsikter!

1
Skriv svar