Jobba som Zombiejägare
Butt!
Smart reklamkupp, nu har expessen artikel om det oxå.
Butt!
Haha. Sån här typ av reklam gillar jag, det skall vara humor.
Krav
* Jägarexamen med genomfört högvilt skjutprov
* Djupa, dokumenterade kunskaper om zombies och andra virala odöda
* Erfarenhet av expeditionsarbete
* Erfarenhet av epidemiologisk forskning
* Medicinsk utbildning
"Djupa, dokumenterade kunskaper om zombies och andra virala odöda" - javisst. Det finns så otroligt mkt info om zombies, som dessutom är trovärdiga och vetenskapligt bevisade.
Meriterande
* Kunskap om Försvarsmaktens ekonomiska system och materieluppföljningssystem (LIFT, TELLUS, FS/PLUS, EvEDI)
* Ordningsvakt- och/eller skyddsvaktsutbildning.
Vem har inte kunskap om LIFT, TELLUS m fl?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Hahahahahaha
- Vi har redan fått anmälningar. Det kommer att förekomma zombies i Stockholmstrakten nästa vecka, säger Mona Holmquist på Canal Plus.
Tur man har förberett sig några år, jag visste det skulle hända och ni skrattade åt mig, nu jävlar!
Paffa de kommer att bli när de inser att vi som är lite hemma på zombies kommer att ha ihjäl dessa skådespelare utklädda till zombies så fort vi får se dem... Sikta på huvudet!
haha exakt nörd generationen är proffs på mycket, bla döda zombisar, de får allt passa sig!
=D faan vad grymt, hehe blir kul att se deras min när 300st av oss kommer skrikande med armerade bilar och motorsågar
R.I.P The_maxx
Allvarligt?
- Ja. Det är fredagen den trettonde då. Gruppen av zombiejägare kommer att jobba sig nedåt från Norrlands inland till Stockholm, närmare bestämt Stureplan.
Jahaja. Stureplan...?
- Jag kan inte säga för mycket. Det handlar om rikets säkerhet. Vi vet inte hur farliga zombies är. Men det tänker vi ta reda på. Den här gruppen av människor ska vara psykologiskt kompatibla med zombies, säger Mona Holmquist lurigt.
I knew it! Visste väl att Stureplan bratsen va en bunt me zombies!