Coldplay tar paus *snyft*
[http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,899254,00.htm...]
Sorgligt värre, dom splittras inte iaf, dom borde ha tillräckligt med tid till att skriva material till en 2 cd platta tills dom kommer tillbaks iaf
I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.
Meh, har aldrig fattat poängen med den där musiken... aja, hade detta varit nån metal så hade nån antingen dött av aids eller tagit självmord i en satan-ritual, då är ju detta bättre.
Du växer in i sån här musik. Först måste du gå genom "tuff metal" alternativt "basig rave" fasen... sedan kommer den lite mer mogna musiken. En del fastnar dock i framför allt metal-fasen och kommer aldrig vidare. tyvärr.
My goal in life is to be the person my dog thinks I am.
Skiva nummer två är jävligt najs att lyssna på, fastnade verkligen inte för första skivan då den enda riktigt bra låten är hmm va länge sen jag lysnade på coldplay sist. Singelfan var det iaf.
Och även fast den nya plattan fått ultrabra kritik pallade jag inte riktigt med den, känns som om alla låtar är remixes av varandra :).
Finns bättre alternativ om man vill lyssna på soft, bra musik..
Men vem vet, dom kanske återvänder bättre eller nåt.
p.s. kul namn "
Chris Martin är gift med Gwyneth Paltrow. De har barnen Apple och Moses tillsammans." hehe, moses
Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.
Meh, har aldrig fattat poängen med den där musiken... aja, hade detta varit nån metal så hade nån antingen dött av aids eller tagit självmord i en satan-ritual, då är ju detta bättre.
Du växer in i sån här musik. Först måste du gå genom "tuff metal" alternativt "basig rave" fasen... sedan kommer den lite mer mogna musiken. En del fastnar dock i framför allt metal-fasen och kommer aldrig vidare. tyvärr.
Kanske du har rätt. Men jag kommer aldrig mogna, så jag håller mig till mitt unz-unz-unz och gitarrsolon
Coldplay har dock gjort några låtar jag gillar, men inte mer än så.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Goda nyheter!
[http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,900077,00.htm...]
I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.