Robert Gustafsson en fd?

Medlem

Han kanske inte är lika rolig nu som då, men han är fortfarande roligast i sverige. Han är ju utan tvekan roligast i parlamentet.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

Han kanske inte är lika rolig nu som då, men han är fortfarande roligast i sverige. Han är ju utan tvekan roligast i parlamentet.

Roligast i sverige? Jag kan räkna upp tio pers som är roligare än honom och de är inte ens komiker. Steffo Törnkvist, tex.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

humor idag är fruktat krystat.. allting är föremål för ett skämt. Finns ju inget heligt längre.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

humor idag är fruktat krystat.. allting är föremål för ett skämt. Finns ju inget heligt längre.

Jag tycker att ditt påpekande är en smula märkligt, utveckla gärna. Krystat, hur då? Är det inte ganska skönt att vi kan skämta om allt, oavsett hur tragiskt det var när det hände?

Internet har ju noll väntetid och noll medkänsla dock, beror mest på alla nollställda snorgärs som inte ens om de tänker efter före inser att de är uta och seglar. Många spelade nog "Steve Irwin stingray killer" innan de visste att han var död för att ta ett exempel.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Som jag kommer ihåg det var de så att Sörenstam tog illa vid sig av det Robert Gustavsson sa just pga att hon inte visste att det var Robert Gustavsson, hon trodde de var nån random, eller rättare sagt Tony Rickardsson som Robert Gustavsson härmade. Vid ett senare tillfälle då hon insåg att det var Robert skrattade hon.

Sorry för att de blev så många namn

Medlem

http://video.google.com/videoplay?docid=-4879356487176619035&...

Typ en av de bästa sakerna han gjort i parlamentet tycker jag

Inaktiv

Haha, fy fan vad bra!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

om detdär ska föreställa Bengt Frithiofsson bekräftar det ju bara vad CastorFiber säger om Gustafsson. det var nog faktiskt så dåligt att jag hade blivit besviken om det varit min syster som gjorde det. jag tycker Gustafsson gjort bra saker, men detdär var ju under all kritik, när blev Frithiofsson samma person som Veyron i ottan?!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Meh, vem fan är Frithiofsson och vad i helvete är Veyron i ottan? Det var ju kul endå tyckte jag, nu tar jag åt mig ser u.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

MFC
Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av MFC:

humor idag är fruktat krystat.. allting är föremål för ett skämt. Finns ju inget heligt längre.

Jag tycker att ditt påpekande är en smula märkligt, utveckla gärna. Krystat, hur då?

Krystat i bermärkelsen att (i den hårda konkurrensen antar jag) tvingas skämta om saker man normalt sätt inte skämtar om enbart för att det ligger i modet. Skämt som fyller ett syfte en vecka men sedan är helt "passé" och löjligt. Ingen nämnd ingen glömd..

Det är ju inte så att en komiker alltid är kass men den del drar skämt som bara är patetiska.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av reset2:

Meh, vem fan är Frithiofsson och vad i helvete är Veyron i ottan? Det var ju kul endå tyckte jag, nu tar jag åt mig ser u.

mja, om man inte vet vem han imiterar är det ju kanske roligt. bengt frithiofsson är vinexpert på tv4. det är därför det står "Du är vinprovar-Bengt" i början av klippet

Veyron (stavning?) i ottan är en karaktär från Nile City...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Håller med, det där måste vara det sämsta klippet av Gustavsson som jag sett.

Medlem

Sveriges roligaste komiker var Svullo. Nu är det Peter Walbäck - tabacman, dragan, fur alle... omg, lol. En människa som vågar vara som Peter beundrar jag verkligen och ni som tycker han är helt väck... jag tror han skrattar åt att ni tycker det. Idialist, poet, konstnär och komiker... eller som han säger själv:

"Jag är stand-opp-kåmeedijan"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

Vi snackade lite på jobbet ang Robert Gustafsson.
och många lixsom jag tycker att han inte är rolig längre. Hans top var Nile City, när han klädde ut sig till olika snubbar, Greger, sudden osv....
Idag, det ennda han gör är att reta och mobba folk för att en del hjärtlösa ska skratta.
tex föra året? när han gick hårt imot hon som spelar golf, hon tyckte inte det var kul för 5öre... man såg ju hur hon led, och jag tyckte synd om henne.
Ennda humorn han har idag, spela en person, sen driv med den.
Vart är alla roliga karaktärer, och alla roliga skämnt?
nej, i mina ögon är han inte den personen han en gång var.
vad tycker ni? bu eller bä?

Bu! :evil:

Finns ju inga som helst belägg för vad du pratar om inte, RG regerar nu lika mycket som på nile city-tiden utan tvekan, om inte ännu bättre. Jag kan tom sträcka mig så långt som att utnämna honom till världens roligaste människa, finns ingen som kan klå honom.

Medlem

RG är KÖRD!!, han var bäst i början, nu är han totalt exponerad i fan varenda kanal, och det tröttnar man snart på.

Parlamentet var kul i början, innan läckan om "manus" dök upp i media, den roligaste humorn är improvisations humor, svårslagen, och det trodde iaf jag att parlamentet var, men icke!

Välplanerad och dråplig "ynklig" sådan, tyvärr!

Segemyhr är det enda som är/var nått att ha, tillika pistvakt eller
svensson svensson!

/S


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Svartnos:

Jag kan tom sträcka mig så långt som att utnämna honom till världens roligaste människa, finns ingen som kan klå honom.

Och annars, förutom de uppenbara problemen, är det bra eller?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Parlamentet verkade ju i bröjan vara mera improviserade skämnt och stolligheter. Man blev ofta överaskad!

men idag tycker jag att 99.3% av allt verkar ha ett manus, nån säger nått, sen säger nån "vad menar du?" och sen säger han/hon nått "jätte kul" som man såg för 2avsnitt sen.

saknar snacka om nyheter, med han som dog det var kul, han var duktig.


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar