Shellshock 2 presenterat

Medlem
Shellshock 2 presenterat

Detta är en titel som blir mer intressant för varje gång jag ser någonting från den.

Medlem

Det ska krävas ett mirakel för att detta ska bli bra. Första spelet var ett skämt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bara det inte blir som ettan som ja inte ens kunnde starta för det var så buggigt....

Medlem

verkade vara hyffsat låg fps i filmen

undrar om det kan bli något har 1an som var siså där


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Jag gillar trailern. Eller tja, i varje fall att de vågade ta en så pass "lugn" låt i en snabb trailer. Fint move.

ptr
Medlem

hmm har inte ens hört talas om det här innan. Det låter intressant, men väntar på recensionerna.

Inaktiv

ngn som vet vad låten heter?


signatur

a"C"RED -

Medlem

Sådär - alla ni som gnäller över att det inte släpps vietnam spel... här får ni sluta gnälla nu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Väljer att inte notera skitspelen som utvecklarn gjort på senare tid. Lyckas det med skräcken som de gjorde i "Aliens Versus Predator" så är jag all in!

Medlem

Iden är intressant, men det verkar vara ganska dåligt regisserat.

Låten heter Freebird, av Lynyrd Skynyrd


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Gillade ettan stort så detta kan bara bli superbra. :up:8) verkar som de läste mina kommentarer i forumet för några år sedan. Detta var precis vad jag ville se.


signatur
Medlem

Wolfenstein: Vietnam?

Medlem
Skrivet av mullins:

Väljer att inte notera skitspelen som utvecklarn gjort på senare tid. Lyckas det med skräcken som de gjorde i "Aliens Versus Predator" så är jag all in!

Det här är Rebellions sista chans att vinna mitt förtroende. Efter Sniper Elite vann de lite förtroende, men sen har de ju mest bara portat massa skit.

Medlem

shooermassan? :>

Inaktiv

Hehe och jag som trodde att det var en uppföljare till "Shellshock"

Medlem

nej nej och åter nej


signatur

OORRYYEE!!

Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Hehe och jag som trodde att det var en uppföljare till "Shellshock"

http://img524.imageshack.us/img524/9535/shellshocktitlesl0.jp...

Hoppades nästan på detsamma

Medlem

Spelar ingen roll om det varit en uppföljare...
Första spelet sög monumental häst och jag kan sätta min vänstra kula på att detta kommer suga lika enormt...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Det som var bra med trailern var ju musiken XD

Medlem

LOL!
"Och originell (vilket ironiskt nog är måttligt originellt att säga i en pressrelease)."
Spillde morgon kaffet över mig själv när jag kom hit hehehe.


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Rebellion bry er inte om folks negativa kommentarer detta kommer rocka. :thumbs up:


signatur
1
Skriv svar