Medlem

Ettan var grymt kul. Spelar det fortfarande... Förbokade det här för ett tag sen, kunde ju gärna få släppas imorron istället =)...Vill göra en karaktär, fan vad kul det ska bli med alla nya options.

GTA IV och Saints Row 2, det är bra spel det.

Medlem

fan va kul det verkar, ska skaffa det på direkten!

Inaktiv

Det verkar skojj !

Medlem

haha GTA satsade på hård realism.. yeah right...

Inaktiv
Skrivet av Silentzio:

haha GTA satsade på hård realism.. yeah right...

Ja... vad menar du?

Det tycker jag att de har lyckats med.:\

Inaktiv
Skrivet av andman:

Jag skulle inte ställa GTA4 och SR2 mot varandra. Helt olika grejer (till skillnad från hur det var med föregångarna). "Oscar-vinnare vs. Bad Boys"-liknelsen är faktiskt inte alls så dum. GTA4 har djup och karaktärer/story jag kommer minnas medan SR2 är instant gratification, popcornrullen man kan hoppa in i var som helst. Jag gillar båda.

Kunde inte sagt det bättre själv

KoP
Medlem
Skrivet av tob1:

Gillade första spelet, men sedan dess har GTA IV dykt upp, frågan är om det slår det...

Slå och slå? Huvudsaken SR 2 är roligt, någorlunda annorlunda och erbjuder saker vi inte fått i GTA serien.. då kan det blir roligt.. vilket jag tror det blir. Köp! Tycker man förövrigt inte ska jämnföra GTA serien med SR.. tycker dom kompletterar varandra i slutändan beroende på vad man är ute efter.

Medlem
Skrivet av GREY_task:
Skrivet av Silentzio:

haha GTA satsade på hård realism.. yeah right...

Ja... vad menar du?

Det tycker jag att de har lyckats med.:\

Miljöerna möjligtvis. Handlingen måhända vara lite realistisk för ett _dataspel_, hade det varit film hade story/handling/action varit i samma liga som nån B- rulle med Steven Seagal, dvs inte speciellt realistiskt alls och inte i närheten av att vinna nån Oscar


signatur
Medlem

Tyckte personligen att SR1 var...ok. Det var ju inte dåligt men MTV Hip-hop attityden som låg över hela spelet gjorde att man ville spy. Kändes som om fjortisar fått skriva manus till ett GTA spel ungefär :S Däremot så hade det visa saker som var helt underbara så som mini-uppdragen samt all den custumization som fanns.

Lyckas de bara tona ner fjortisar attityden från 1:an så blir det nog bra(iaf för huvudstoryn, side-quest kan vara hur skruvade de vill ). Sen är Coop aldrig fel

Medlem

Har hört att Saints Row 2 ska suga. :/ Många säger att spelet är precis som 1:an, med bara lite några extra saker...

Vetifan... jag tror jag väntar på recensioner på detta, för om spelet är precis som 1:an är det inte lönt att köpa det.

Medlem

Man ska inte dömma nånting innan man sett/testat det.. Men med tanke på hur fruktansvärt risigt Saints Row 1 är, känner jag en viss skeptisk känsla till att tvåan kan tillföra mig någon glädje.. Man snackar om vilket spel som är bäst hela tiden, GTA ,SR, Crackdown, Just Cause osv.. Men den magi, humor och satir som GTA-serien har tror jag inte nått annat spel kan klå. Men visst, upp till bevis!


signatur

AMD Athlon 64 3500+ | 1024 GB ram 400mhz | Geforce 7800 GS 440/1550Mhz |

Medlem

äntligen kan man lira tjej!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Blir kanske okay.
Måste säga att jag är lite beviken på GTAIV.
När man lirat igenom och tänkt efter ,visst det är snyggt och roligt men det har ändå förlorat mycket av GTA charmen.

Det har satsat lite för mycket på realism, och spelet är bara verkligt och kallt typ, inte levande och charmigt som specielt vice city och san andreas med skön humor och rejält med provocerande innehåll.

Tror på det hela att GTAIV kommer vara ett mycket bättre spel än SR2 men jag tycker ändå att de har tappat mycket av charmen och känslan från de tidigare spelen

Medlem

Man ska inte döma spel före man har testat dem, men efter det jag läste om det så verkar det som att det är ett roligt spel med mycket galen action. Precis det som inte finns i GTAIV.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

...största felet med GTA IV är att man inte kan stampa på sin förbannade mobil som ringer varannan minut.


signatur
Medlem

Bara det faktum att man kan designa sin egna karaktär gör detta till ett givet köp för mig.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Detta verkar ju trots allt bli bra. Detta blir nog ett köp om jag har lite pengar över efter Little big planet och Mirrors edge.

Co-op verkar lovande. Underhållningsvåld är alltid kul

Medlem

verkar trots allt? ettan var tungt... vad snackar du om.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Saints Row har mycket som GTA inte har, bland annat roliga side missions, möjligheten att kunna råna butiker, och en grym character editor. Dock kan man inte ställa SR och GTA mot varann då de är två helt olika spel, även om huvudkonceptet är desamma.

Inaktiv

haft spelet nu i kanske två veckor jag spela de i två dagar sen tog jag ut de ur min xbox och de kommer aldrig kom tillbacks till den. värdelöst spel de e lite kul med fight club i de bara att spöa skiten ur gangsters i fängelset. så som jag ser de är det precis samma spel som ettan (som oxo va skit) SR serien har ingenting att gemföra med GTA serien som vinner med många längder. där fins ingen som hälst spel känsla i spelet allt är stelt och trist och där är inget flyt i de hela.

Värkligen inte i min top 20

Medlem

Hur kan du ha haft det i två veckor när releasen var i dag? Omöjligt, om du inte fått tag på ett recensionsex eller ... piratat det!


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

ägd


signatur

OG GANGSTA PARTY

12
Skriv svar