Behöver tips!

Medlem
Behöver tips!

Kan ni vara urgulliga och ge tips på nån bra fightingfilm?

och då menar jag inge skit som american ninja eller nåt sånt utan en riktigt bra rulle!

puss puss :heart:

Medlem

Figth club.
Kung fu husstle.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Football Factory
A Clockwork Orange
The Warriors

fight club om nån.....


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Fighter in the wind.

Medlem

Mortal combat!


signatur

<3

Medlem

finns ett par nya som hypats en del, vet inte hur bra dom är men..
tydligen så har jet-li starrat i sin sista film nu, kan inte namnet men hittas lätt på imdb och tarantino har gjort nån fightingrulle som ska vara cool, kommer tyvärr inte ihåg namnet på den heller. GL


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Har sett typ alla som ni nämnt :/

Medlem

Typ alla bruce lees rullar kanske? Enter the dragon om något?

Medlem

Fearless och Ong Bak, ett måste för fighting älskare.

Inaktiv

Ja, Ong Bak är inte alls illa. Särskilt fightingscenen i grottan, oh my...

Medlem

Tjuren från Bronx

Medlem

Gangs of NY? Inte renodlad fighting men tillräckligt med våld och blod för att stilla din blodtörst under de två timmar filmen håller på.

Man får inte bli skrämd av Leonardo DiCaprio, man får fokusera på varför han är känd... Han slog ju genom på ren talang som ung i "What's eating Gilbert Grape" (2 örfilar... inga biljakter).

Stephen Segal? Van Damme? Rocky? Dolph Lundgren? Brandon Lee? Chuck Norris?

Två gamla filmer som är riktigt kul med Clintan...

Every wich way but loose och Every wich way you can

Edit: Den s.k hotlinkningen av bilderna funkar inte så... edit.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Fearless och Tom Yum Goong som jag kan komma på just nu.

http://video.google.com/videoplay?docid=8114377967070422349&q...

Löjligt överdriven fightingscen ur Tom Yum Goong där Tony Jaa bokstavligen bryter både ben och armar på säkert en 30-40 st pers. EFTER att ha fått en jäkla kniv i magen!

Medlem
Skrivet av astie:

Fearless och Tom Yum Goong som jag kan komma på just nu.

http://video.google.com/videoplay?docid=8114377967070422349&q...

Löjligt överdriven fightingscen ur Tom Yum Goong där Tony Jaa bokstavligen bryter både ben och armar på säkert en 30-40 st pers. EFTER att ha fått en jäkla kniv i magen!

Har sett båda, och jo.. tom yum goong var en väldigt överdriven men cool rulle

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Gangs of NY? Inte renodlad fighting men tillräckligt med våld och blod för att stilla din blodtörst under de två timmar filmen håller på.

Man får inte bli skrämd av Leonardo DiCaprio, man får fokusera på varför han är känd... Han slog ju genom på ren talang som ung i "What's eating Gilbert Grape" (2 örfilar... inga biljakter).

Stephen Segal? Van Damme? Rocky? Dolph Lundgren? Brandon Lee? Chuck Norris?

Två gamla filmer som är riktigt kul med Clintan...

Every wich way but loose och Every wich way you can

Edit: Den s.k hotlinkningen av bilderna funkar inte så... edit.

Gangs of NY är riktigt bra! Var lite skeptisk när Cappucino skulle vara med, men han klarar rollen galant.

Medlem
Skrivet av Robfox:

Gangs of NY är riktigt bra! Var lite skeptisk när Cappucino skulle vara med, men han klarar rollen galant.

Ja, jag har haft lite problem med honom också efter de där teendream-rollerna men efter att ha sett Gilber Grape nyss så minns jag hur tagen jag blev av hans skådespel då och lite av den respekt man fick då återställdes faktisk. Jag har jobbat som ledsagare åt en autistisk kille så jag vet att han gör ett riktigt bra jobb. Han klassar exempelvis:

Dustin Hoffman, Sean Penn, Billy Bob Thorton och Daniel Day Lewis som också spelat mer eller mindre grovt handikappade.

Den senare tar igen allt han gjort fel genom sitt porträtt av "the butcher" i Gangs of NY dock, iskall och förtrollande, helt suvve.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Surf Ninjas med Leslie nielsen. Superbra!

1
Skriv svar