Gratistesta strategispelet P.U.R.E.
En tråkig kopia på TA Spring, Länka till deras hemsida istället. Där finns massvis med både snyggare och bättre spel.
är det värt ens tid? finns det olika svårighetsgrader i betan?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
En tråkig kopia på TA Spring, Länka till deras hemsida istället. Där finns massvis med både snyggare och bättre spel.
Vilken observationsförmåga du inte besitter.
Har WolfeGames kopierat sig själva?
hahaha precis vad jag tänkte :D!
Får upp ett fel när jag ska starta det som lyder. (you must install .Net Framework v.2.0)
Nåt man bara kan tanka?
Nej?
De har kopierat dom som gjorde orginal moddarna (spelen) till TA Spring motorn såsom:
AA, XTA, Balanced Annihilation eller Complete Annihilation.
Samt i viss mån även orginal Total Annihilation.
Ingen av dessa är mig veteligen utvecklade av WolfeGames. Och alla av dem är ofantligt mycket bättre spel om du frågar mig.
Ta gärna en titt på detta videoklippet för att se hur grafiken ser ut i vissa av orginal moddarna.
Får väl be om förlåt för att jag inte var mer tydlig eller hade kollat upp att sidan med TA spring baserade spel numera tydligen även länkar till komersiella projekt.
Får upp ett fel när jag ska starta det som lyder. (you must install .Net Framework v.2.0)
Nåt man bara kan tanka?
Kör Windows Update. Tryck på knappen "Anpassa" istället för "Express". När den har sökt klart på din dator, så kan du välja .NET 2.0 i en av menyerna till vänster.