Medlem

Härligt att du mår bättre Polish :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Mark Levengoods mormor brukade säga att "det bara är att bryta ihop och gå vidare". Nu är ju tråden redan fylld med bra tips på vad man ska göra när allt går åt helvete, men en annan viktig grej är ju också att tänka just så - att man får och ska må riktigt jävla uselt när det tar slut. Det är bara att låta smärtan göra sitt, och sen kan man gå vidare.

Skönt att höra att du är back on track!

PS. 100 inlägg whatever. DS.

Medlem

Usch, lät inge vidare. Men som så många sagt tidigare, tiden läker alla sår, bara i början som det kommer kännas förjävligt. Krogrunda med polarna hjälper som sagt också


signatur
Medlem

No woman, no cry, som en vis, men narkotikapåverkad herre sjung.

Youtube-proffs

Nu när jag är singel så ändrade jag topicen med men hur som helst.

Berätta vad jag kan göra när man är singel, sånt som man ALDRIG gör i ett förhållande. Inte masturbationé o sånt men liksom, singelsaker.

Har redan börjat lvla upp med min mage på wow, jag tränar varje dag, och jag lagar min egen mat och sånt. Men va finns det mer?

GIMME TIPS!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

masturbationé är de ennda jag kommer på
Lea är borta nu i 1.5dagar så just nu sitter jag i samma sits som du vad gör man?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Kolla på riktigt dåliga actionrullar.

Inte plocka upp sina kläder.

Masturbationé lite överallt.

Medlem

Ni gör mig fan lite sugen på att vara singel igen :D:D

Medlem

Fan vad snuskiga ni är, masturbation hrrmppff! Själv är jag singel men jag kan hålla mig från det.

Angående singellivet, det är skönt på sitt sätt men du saknar alltid någon när du kommer hem. Det känns väldigt tomt, och det räcker inte med att sitta och surfa på FZ och andra forum för den delen. Men själv har jag kvinnofobi (dock älskar jag kvinnor), så det har aldrig blivit av att få någon, jag tabbar alltid till mig och det känns som om jag måste vara stålmannen för att kunna skaffa någon. Jaja, vi får väl vad ödet utvisar...


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Life is Like Ice, its coold but its have something when its get`s hot, make Ice, not war.


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs
Skrivet av Karmalicious:

Kolla på riktigt dåliga actionrullar.

Inte plocka upp sina kläder.

Masturbationé lite överallt.

Det sjuka är, när jag är singel så städar jag mer än någonsin, kommer aldrig låta något ligga på golvet igen. ALDRIG. Skönt som fan. Masturbationé kan man bara köra en gång per dag max. Kommer inte hålla på med det dock..

KOM IGEN NU! TIPS! Actionrullar är iofs sjysst, fast då ska man vara med kompisar enligt mig.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Grejen är väl att om man är i ett bra förhållande så kan man i princip göra allt man gör som singel, fast ibland med och ibland utan sin partner. Det är helt enkelt inte så mycket som man kan göra bara för att man är singel.
Ragga hej vilt, flörta med allt och alla o s v så klart, men i övrigt.

Medlem

tips, se alla Rocky filmer


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

singellivet är skönt faktiskt, har haft ett förhållande för några månader sen som tog slut och kan bara säga att det är skönt att man har mer tid för sej själv att spendera
men då o då så vill man ha mutta

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

men då o då så vill man ha mutta

This is the truth. Dock kan det uppnås på andra sätt än i ett förhållande.

Är riktigt skönt att kunna göra vad man vill utan gnäll, men samtidgt så har ju en relation också sina fördelar.

Men är man en fullfjädrad spelnörd så är det nog svårt att ha båda


signatur
Medlem

Heja Polish - Du fixar det!
Annars får Du väl åka på något obskyrt Dads-lan så jag kan kasta kapsyler på dig igen...

En lite cynisk låt av Danko Jones om Du gillar hårdrock?

Fastna nu inte i wow för hårt. Och jag håller med dig - fiskar, vad skall vi med det till? Börja leta lamm eller pumor istället - de är mycket mjukare och inte lika kalla...

*edit* När skall jag lära mig att läsa alla sidor? :$

Youtube-proffs
Skrivet av Jazman:

Heja Polish - Du fixar det!
Annars får Du väl åka på något obskyrt Dads-lan så jag kan kasta kapsyler på dig igen...

En lite cynisk låt av Danko Jones om Du gillar hårdrock?

Fastna nu inte i wow för hårt. Och jag håller med dig - fiskar, vad skall vi med det till? Börja leta lamm eller pumor istället - de är mycket mjukare och inte lika kalla...

*edit* När skall jag lära mig att läsa alla sidor? :$

Kan inte hjälpa att jag ÄGDE UPP DIG TOTALT på BF1942. Förtjänade dom kapsylerna, kanske kommer upp till Dads lan, får se.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Mjo, jag fick nog allt bita i gräset ett par gånger...
Men kul var det i alla fall!

Medlem
Skrivet av Gullefjun:
Skrivet av MaLiBu:

men då o då så vill man ha mutta

This is the truth. Dock kan det uppnås på andra sätt än i ett förhållande.

Är riktigt skönt att kunna göra vad man vill utan gnäll, men samtidgt så har ju en relation också sina fördelar.

Men är man en fullfjädrad spelnörd så är det nog svårt att ha båda

sant, men är man född the über year dvs 1983 så går allt, vilket du säkert märkt! )


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Amen.

(angående att 1983 är über-året)


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Oh yes!


signatur
Medlem

ser man på, Gullefjun är tom född übermånaden maj, überåret 1983


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Youtube-proffs

Jag är född 85, am i doomed?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

if you are then you are not alone

Inaktiv

man blir ju lite rädd när man läser om folk som har gjort slut efter 5 år o grejer... klarar man så länge är det ju rätt brud, det vet ju alla?

gör man slut however, beror det väl på att man gett upp alt. fegat ur? och den som nu gjorde det borde få smäll? sen tror man ju också att gräset är grönare på andra sidan, dum som man är.

hur kan man göra slut efter så lång tid? är den ren o skär dumhet?

no offense, har tänkt mycket på detta och det ända jag har kommit fram till är det jag skrev ovan.

vad tror ni?

btw, Kul att det gik bra polish! well done

Medlem

erebore:
växer ifrån varandra?

jag hade mer eller mindre samma kompisar från dagis upp till 9'an, sågs i skolan och snackade lite i gymnasiet, nu har jag inte sett eller hört nåt från dom på 4-5 år... tror lugnt samma sak kan ske med ens flickvän/pojkvän


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

Men hur kan man växa ifrån varandra om man umgås hela tiden? då utvecklas man ju i samma takt. man gör samma grejer etc.

nej det är inte ett riktigt svar. En RIKTIGT dålig bortförklaring bara. Älskar man nån gör man ju allt för att vara med den och därmed utvecklas tillsammans.

Medlem

du kommer säkerligen förstå när du själv hamnar i den situationen.
och om du har varit ihop med en tjej nu i 5 år och ni planerar att leva tillsammans livet ut.. ja då kan du känna dig jävligt jävligt lyckosam.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

jag förstår det, bara att jag menar att det är pga. av att man ger upp alt. fegar ur.

jag är övertygad om att ett förhållande blir vad man gör det till.

kanske är det bara jag nu för tin som tycker att älska är ett väldigt starkt ord, och hur i hela friden kan man säga det till någon och sen göra slut?

ett förhållande tar slut när känslorna dör pga. av att man har gett upp. men älskar man VERKLIGEN någon ger man ju inte upp?

jag kanske har en skev världsbild å andra sidan. :/

Medlem

iaf jag tror på kärlek varar inte för alltid(iaf i många fall).
jag menar man kan ju älska för stunden och sen bara tappa allt


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

123
Skriv svar