Mercenaries 2-demo ute
ska testas.
hittar inte demot på psn..
Vet inte heller varför FZ länge har fått för sig att spelet finns som demo på PSN. Finns kanske hos dem som bor i usa men här i Svedala finns ingen demo.
På pc var spelet skräp men på konsoll kanske det passar bättre som lätt förströelse då och då men vore kul med en demo hos Sony så man kunde testa.
Det var detta...
Vet inte heller varför FZ länge har fått för sig att spelet finns som demo på PSN. Finns kanske hos dem som bor i usa men här i Svedala finns ingen demo.
På pc var spelet skräp men på konsoll kanske det passar bättre som lätt förströelse då och då men vore kul med en demo hos Sony så man kunde testa.
Det är släppt på det amerikanska PSN.
Tristare demo var länge sen jag spelade, tror jag. Kul var det verkligen inte i alla fall (ja, jag spelade igenom "hela").
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
vilket skräpspel, taskig grafik, styrningen är kass, bara springa runt och skjuta på en helt öde stad jättekul
ge mig gta4.
Taskig grafik vet jag inte är ju tillräckligt snyggt.
Men kan dock hålla med om att "städerna" är rejält folktomma till skillnad på landsvägen där man möter mer bilar än det finns folk i städer. lol
Mattias Nilsson med Stormares röst är dock värt det hela. "My name is Niiilson, Mattias Niiilson"
Tack för förvarningen att inte tanka demon Och håller med att det var tur att en demo kom så man inte går och köper det.