SD 22.3% i Landskrona kommun

Medlem

^--- jag är precis lika otrevlig irl :heart:

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Tröttnar ni aldrig på att köra med pekpinnen mot varandra, den som vinner här får fortfarande inga brudar. Eller har jag missat nåt?

"I put on my robe and wizardshat"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av PurreSnurre:

Tröttnar ni aldrig på att köra med pekpinnen mot varandra, den som vinner här får fortfarande inga brudar. Eller har jag missat nåt?

"I put on my robe and wizardshat"

haha, blivande standardcitat på FZ?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Citat:

Och jag som hoppades få en brud på posten!

Det kan du få, med tvshop.ru så äre det fullt möjligt! köp en magic bullet, perfekt för alla tillfällen så får du även med en fin rysk kvinna, observera att det bara finns olgas kvar i lager! du har 14 dagars rätt till pengarna tillbaka!
Du kan även stoppa magic bullet under din säng, och även ryska kvinnan går att stoppa in under sängen, följ instruktionerna bara så det inte blir nåt fel


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Skrivet av Greger:
Citat:

Och jag som hoppades få en brud på posten!

Det kan du få, med tvshop.ru så äre det fullt möjligt! köp en magic bullet, perfekt för alla tillfällen så får du även med en fin rysk kvinna, observera att det bara finns olgas kvar i lager! du har 14 dagars rätt till pengarna tillbaka!
Du kan även stoppa magic bullet under din säng, och även ryska kvinnan går att stoppa in under sängen, följ instruktionerna bara så det inte blir nåt fel

Hehe åh nej tänker inte gå på den igen!


signatur
Skriv svar