Halv miljon Warhammer Online-spelare

Medlem

Nu är det inte 2108 precis och datorerna har vissa begränsningar på vad de hinner med. Som du bör veta så är det inte precis 6v6 utan mer 50v50(större slag senare?) och då ska man vara glad att detta ritas upp smidigt.

Skrivet av wwraver:

Hur går det för dem med uppdateringarna? Karaktärsskuggor? Fotspår? Bättre effekter? Bättre karaktärstexturer?

Jag har ju såklart inte testat sedan open beta (även closed beta då) men på det stadiet var spelet riktigt tråkigt och kändes inte alls fräckt på något sätt.

Medlem

Har enbart kollat på videos och grejer när det gäller WAR, har inte det rätta maskineriet för att spela det, men spelet har nog väldigt stor potential, både i utvecklingssyfte och kundutökning.

Det var nån som skrev något i stil med: en halv miljon nu, 50,000 om en månad, eller nåt liknande skrev han/hon.

Om inte jag minns helt fel, så släpptes WoW på första Thanksgiving-dagen -04, men Blizzard var inte uppe i en halv miljon subscribers efter en vecka så vitt jag vet.

En sak är ju väldigt säker, mina WoW dagar är slut, då Blizzard släpper Lich King. Någon eller några är kanske lite väl hardcore när det gäller WoW, men ta lite saker i beaktning gällande det spelet: Är det värt att grinda upp 10 lvls till? 9-10 milj. exp om min matte inte har falerat :D. Timtals spelande vid lvl 80 för att få tag i gear för att vara med i End-game raids som kan ta så j-vla lång tid så att hela din helgplanering förstörs? Är det verkligen värt för ett spel som WoW? Enligt mig: Nej.

Hade min dator varit bättre, hade jag verkligen satsat på WAR, nyskapade aspekter i det spelet gör mig intresserad, helt underbart att man kan lvla via PvP-combat.

Medlem
Skrivet av darknshy:

WoW är ett fruktansvärt bra skitspel siom vart populärt för att Warcraft var det. Det skulle bara vara ett annat "korean mmorgp" annars.

MMORPGS är så förbannat trista, alla är likadana, ge mig ett annorlunda. Inte,
Levla
gear
spela fast man tycker det suger,
spel.

Haha tror du de själv eller? de hade blivit minst lika stort endå skulle ja lova.
Det är vad du tycker men konstigt nog så spelar över 10mil människor wow som är ett mmorpg, dom värkar inte tycka de är trist, och wow är så mycket mer en bara Levla och Geara ska jag säga dig, spelet börjar ju inte ens förens du levlat klart^^...

Medlem

Har lirat WoW en 2-3 år och har nu börjat lira war i en vecka nu snart, och jag fattar inte varför folk säger att Warhammer är nått helt nytt i sig, de har ju exakt samma Gameplay som wow, exakt lika dan spel still, enda skillnaden är grafikmässigt och att de är RVR 24/7 (war) var du en går. Men spelmässigt så är de inte på långa väger att vara nånting nytt, AoC där i mot, de har ett helt uniq spelstill, synd bara att de har en massa brister, de skulla ha kunnat blivit ett ricktigt bra mmorpg spel, en fet jävla patch och lite till skulle behövas där, för att fixa PVPn att bli mer stabil och utplåna alla jobbiga buggar. För mig så kmr gameplay före allting annat, jag skulle vägra spela att spel som bara var snyggt och som inte hade nå vidare gameplay... men idag så är de oftast så, spel ska vara snygg för att få bra kritik

Skrivet av fejl_Folklore:

Har lirat WoW en 2-3 år och har nu börjat lira war i en vecka nu snart, och jag fattar inte varför folk säger att Warhammer är nått helt nytt i sig, de har ju exakt samma Gameplay som wow, exakt lika dan spel still, enda skillnaden är grafikmässigt och att de är RVR 24/7 (war) var du en går. Men spelmässigt så är de inte på långa väger att vara nånting nytt, AoC där i mot, de har ett helt uniq spelstill, synd bara att de har en massa brister, de skulla ha kunnat blivit ett ricktigt bra mmorpg spel, en fet jävla patch och lite till skulle behövas där, för att fixa PVPn att bli mer stabil och utplåna alla jobbiga buggar. För mig så kmr gameplay före allting annat, jag skulle vägra spela att spel som bara var snyggt och som inte hade nå vidare gameplay... men idag så är de oftast så, spel ska vara snygg för att få bra kritik

Det bästa jag hört någon säga på länge.:up:


signatur
Skriv svar