Filmklipp: Blondin ska sätta in en processor
[http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM]
ja, döm själva
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
Ja herregud.
Okej om hon inte visste vad en processor är för något eller vart den sitter. Men att sen inte lyssna på vad killen sa när han förklarade vart den sitter och att "boxen" är en PC var ju bara för mycket. En "normal" person som kan dra egna slutsatser skulle utan tvekan förstått killens förklaring medans hon bara var... ja, blond och dum.
Jag vet egentligen inte varför men hade jag varit i "Hårds" sits (eller vad han hette) så hade jag nitat henne för länge sen. När hon vägrar acceptera att det är en skärm och inte en jävla PC som man stirrar på så hade jag gett upp. Säger som han gör. Hon utstrålar en sån otrolig aura av att inte vilja lära sig bara för att det kommer från en kille med kunskap. Sen när hon pratar med bruden så förstår hon ju lite iaf. Har sånna som henne på jobbet som fullständigt vägrar ta åt sig information för att det kommer från nån som har lång erfarenhet av det.
Ha! Ska visa den för en viss blondin på jobbet.
Roligast är att hon vägrar acceptera att en skärm är en jävla skärm/monitor inget annat, även fast den hon pratar med helt uppenbart vida överstiger henner kunskaper i ämnet. Verkar mest bero på nåt dunkelt förakt mot "nördar" som hon så fint kallar det.
Är imponerad över att snubben lyckas ta det så lungt. Själv hade jag nog fått problem med att inte höja rösten mer än ett par steg. Och skulle jag behöva få ducka för förolämpningar tror jag stubinen blir farligt kort farligt fort.
Hahaha, vilket jävla stolpskott.. Var, där bak eller där fram
Vägrar o fatta att burken är PCn hahah sjukt roligt
- www.partystakers.com/?bonus=147 för $75 gratis på poker.. mer info: http://blog.myspace.com/75freepoker
The Kristet utseende - Quinna
Om man inte kan något om ett ämne och pratar med någon som kan skitmycket så får man förfan ta emot informationen och inte börja käfta emot och sen börja bitchwhinea hos sin kompis.
Han har ju ett tålamod som inte är av denna värld
Visst får man vara dum när det kommer till "tekniska" prylar, men att visa sån disrespekt mot killen genom att ens inte försöka utan går därifrån. Men bruden lyssnar hon mer än gärna på, enbart för att dom tillhör samma "klass" och social grupp. Tjejer som uppfattar sig sjävla som "snygga" och stämplar sig som det kan vara riktigt patetiska som i detta fall.
Ja herregud.
Okej om hon inte visste vad en processor är för något eller vart den sitter. Men att sen inte lyssna på vad killen sa när han förklarade vart den sitter och att "boxen" är en PC var ju bara för mycket. En "normal" person som kan dra egna slutsatser skulle utan tvekan förstått killens förklaring medans hon bara var... ja, blond och dum.
Att vara blond och dum är inte samma sak. Sen kan man ju också tvista om hon är äkta blondin.
I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.