Inaktiv

Har det, Roligt som f*n


signatur

The only one: DutyEA

Inaktiv
Skrivet av Spitt:

Har det till Xbox 360. Mycket nöjd med årets upplaga, spelar 'Be A Pro',
men jag har stora problem med svårighetsgraden.
På Proffs känns det alldeles för enkelt, på All-Star känns moståndet klart tuffare, precis som jag vill ha det. Bara det att AI'n verkar ha busenkelt att göra mål,
och även om jag gör en bra match, är det skitsvårt att vinna matcher.

Löst problemet genom att sänka AI-inlärning's slidern till ett steg över halva (spelar på All-Star)

Nu sätter inte AI'n pucken i krysset 4-5 gånger per match, härlig kamp i rinken, men vinsterna/förlusterna känns "ärliga". helgrymt spel.

Medlem

får spelet förhoppningsvis på tisdag =D

Medlem

Låter riktigt bra:D
Gillar nya grejer men har 06 och de är de sista spelet där man inte passade med höger analog-spak vilket jag tycker var bra:\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

du pratar om ps2/pc versionerna nu ^^

Medlem

Älskar det här! Igår satt jag och polaren och körde 6st fullängds matcher(60minuter) med andra ord och jävlar vilka bataljer!

Vi är rätt så jämn bra och ibland var det fanimig så svetten rann.

Det bästa är att man känner i 9 fall av 10 att man själv gjorde ett misstag när man släpper in ett mål, att det var en markeringsmiss eller en missad tackling och inte slumpen som gjorde så det blev mål.

Ett av årets bästa spel hittils!

9/10 puckar!


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av Khorney:

Känner du till nån webbsida/IRC kanal för detta? Har sökt själv, men det bästa jag hittade var EA sports egna forum som dock inte hade så många svenskar tyvärr.

Ptja, flashback t.ex. vet jag har ett NHL-lag, t.o.m. två nu tror jag. Och då har jag inte letat runt.

Qjt
Medlem

får det till 360´n imorn, verkar grymt kul

Inaktiv

Det här kommer till pc va?

Inaktiv

pcversionen är med största sannolikhet en port av ps2-versionen (som det varit de senaste 4 åren)

Inaktiv

Köpte spelet idag. Går det inte att köra Dynasty Mode med Elitserien????? Det verkar ju som att det inte går att köra en hel säsong med elitserien, att man bara kan byta ut NHL-lag mot elitserielag?? Vafan? Någon som kan säga om det går, snälla sig att det är jag som är dum i huvet, måste ju gå har ju gått innan!!

12
Skriv svar