Hur jag bränner 4 timmar snabbt?

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Notumforce:

Om man sitter i en engelsk skola i china/asien så finns det nog inte många alternativ.

Jag skulle se det positiva i att gå i skola i ett annat land oavsett styre och uppleva andras seder och traditioner.

Hur gammal är du?

Jag jobbar iaf nu , och som du säger, jag saknar att gå i skolan och plugga bara istället för att slita
Spelar ingen roll var skolan ligger ^^

To old

Oftast väresätter man inte skolan förräns det är försent så kan jag så försöker jag få folk att se det postiva med det , med tanke på att man varit i den sitsen

totalt så gick man i skola i 13år om man räknar med komvux som jag gick för att komplettera mina gymnasiebetyg.

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Om man sitter i en engelsk skola i china/asien så finns det nog inte många alternativ.

Jag skulle se det positiva i att gå i skola i ett annat land oavsett styre och uppleva andras seder och traditioner.

Ha, gå och lägg dig.

signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Men jag jobbar ju :cr

signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Inaktiv

Jag hänger inte med alls.. en engelsk skola i asien!? .. du ska ju skaffa en skön asiatisk flickvän och sitta å mysa med henne på håltimmarna )

Modemis > internet

Medlem

OT:

Skrivet av Struggle:

haha ostmjuk underbart jag håller med dig till fullo!

hehe, skönt att man inte är ensam om att känna så. Vi borde kanske starta ett parti nu i valtider och kämpa för att förbättra situationen för vår minoritesgrupp som inte vill leva liv som media konstruerat "åt oss".
Vad sägs om att klämma in något med "diskriminering", för det kommer man långt med här i Sverige

Våga säga nej till poker och kakor som "inne just nu"!

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

OT:

Skrivet av Struggle:

haha ostmjuk underbart jag håller med dig till fullo!

hehe, skönt att man inte är ensam om att känna så. Vi borde kanske starta ett parti nu i valtider och kämpa för att förbättra situationen för vår minoritesgrupp som inte vill leva liv som media konstruerat "åt oss".
Vad sägs om att klämma in något med "diskriminering", för det kommer man långt med här i Sverige

Våga säga nej till poker och kakor som "inne just nu"!

Ooh... jag är på!

signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

detta skulle jag göra:

#1 göra mig fullt klar över vad som sker om jag bryter mot reglerna
#2 fundera över dom
#3 bryta mot dom, om du inte får med dej nåt in.. fan.. sov på soffan

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Eh? Rent spontant så tänker jag: Hitta en flickvän och slit ut soffan!
Men annars, ja, läxor? Inte så roligt kanske men är dom gjorda så är dom gjorda.

Brukar bli lite roligare om man gör dom med andra. (Läxorna alltså, inte flickvänner )

Och ja, det ÄR fredag och då får jag väl ta ett glas vin, eller två, eller... ja ni fattar

signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

En bra bok är aldrig fel.

signatur

- Jag Står Ensam Med Ett Rostigt Järnrör Omgiven Av Dysterhet I Ett Vitt Tyst Helvete -

Medlem
Skrivet av Lucard:

En bra bok är aldrig fel.

LOL!

signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Tja.. skaffa en flickvän och utför sexuella akter i rummet i 4h?

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

slår vad om att det också är förbjudet

Medlem

ni kan spela.... UNO!

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

12
Skriv svar