Hur jag bränner 4 timmar snabbt?
Om man sitter i en engelsk skola i china/asien så finns det nog inte många alternativ.
Jag skulle se det positiva i att gå i skola i ett annat land oavsett styre och uppleva andras seder och traditioner.
Hur gammal är du?
Jag jobbar iaf nu , och som du säger, jag saknar att gå i skolan och plugga bara istället för att slita
Spelar ingen roll var skolan ligger ^^
To old
Oftast väresätter man inte skolan förräns det är försent så kan jag så försöker jag få folk att se det postiva med det , med tanke på att man varit i den sitsen
totalt så gick man i skola i 13år om man räknar med komvux som jag gick för att komplettera mina gymnasiebetyg.
quod similis saporem blandeque coruscant
Om man sitter i en engelsk skola i china/asien så finns det nog inte många alternativ.
Jag skulle se det positiva i att gå i skola i ett annat land oavsett styre och uppleva andras seder och traditioner.
Ha, gå och lägg dig.
Jag hänger inte med alls.. en engelsk skola i asien!? .. du ska ju skaffa en skön asiatisk flickvän och sitta å mysa med henne på håltimmarna )
Modemis > internet
OT:
haha ostmjuk underbart jag håller med dig till fullo!
hehe, skönt att man inte är ensam om att känna så. Vi borde kanske starta ett parti nu i valtider och kämpa för att förbättra situationen för vår minoritesgrupp som inte vill leva liv som media konstruerat "åt oss".
Vad sägs om att klämma in något med "diskriminering", för det kommer man långt med här i Sverige
Våga säga nej till poker och kakor som "inne just nu"!
OT:
haha ostmjuk underbart jag håller med dig till fullo!
hehe, skönt att man inte är ensam om att känna så. Vi borde kanske starta ett parti nu i valtider och kämpa för att förbättra situationen för vår minoritesgrupp som inte vill leva liv som media konstruerat "åt oss".
Vad sägs om att klämma in något med "diskriminering", för det kommer man långt med här i Sverige
Våga säga nej till poker och kakor som "inne just nu"!
Ooh... jag är på!
Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.
Eh? Rent spontant så tänker jag: Hitta en flickvän och slit ut soffan!
Men annars, ja, läxor? Inte så roligt kanske men är dom gjorda så är dom gjorda.
Brukar bli lite roligare om man gör dom med andra. (Läxorna alltså, inte flickvänner )
Och ja, det ÄR fredag och då får jag väl ta ett glas vin, eller två, eller... ja ni fattar
Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.
ni kan spela.... UNO!