En riktigt funderare
Det borde postas i någon spam del av fz, men eftersom fz inte har något sådant så tar jag det här
Kom att fundera på en sak några dagar sedan. Vad händer igentligen med en fisk om man lägger den i smält smör eller någon annan vätska förrutom vatten. Den borde ju kunna simma runt och så om det är smält, men hur reagerar en fisk om den försöker andas smör igenom gälarna?
Har funderat på det ett bra tag.
illern_man: Du har för mycket fritid
Nej det har jag absolut inte! men den logiska delan av mig vet såklart att fisken dör, men andra delen letar efter något annat svar. det är så bissart... Nu kom jag och tänka på stekt abborre
Jag har gått runt och funderat på det här ett bra tag nu. mina vänner har satt ett osynligt "psyko" klistermärken på pannan på mig när jag funderar på sånt. fast jag igentligen vet svaret...
Hade några gamla vänner, och en av dom hade ett akvarium med pirayor i. dom vara läskiga, om man petade i något blev som nyfikna och försökte hugga tag, sen hade dom tävlingar om vem som kunde hålla fingret nere längst
Jag tror det, eller nafsad mer. själv hade jag provat men en nyckel den smakade iallafall. sen pratade dom om att köpa råttor och mata med, men det blev tur som var aldrig av tror jag. skulle varit lite sadistiskt. och vem har lust att rensa ett akvarium efteråt
En riktigt out of topic grejj är ju att jag hade fiskar när jag var mindre, det lustiga var att någon av fiskarna hade käkat upp ögonen av våran guldfisk, så man såg rakt igenom dens små ögonglober.
Hehe, hade också fiskar när jag var yngre, bl.a en Black Moor, den blev blind (fick gråa ögon och simmade in i allting) men levde trots det i flera år till.
"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"
Det borde postas i någon spam del av fz, men eftersom fz inte har något sådant så tar jag det här
Kom att fundera på en sak några dagar sedan. Vad händer igentligen med en fisk om man lägger den i smält smör eller någon annan vätska förrutom vatten. Den borde ju kunna simma runt och så om det är smält, men hur reagerar en fisk om den försöker andas smör igenom gälarna?
Det är väl ganska klart att fiskjäveln dör? :v
Det är väl ganska klart att fiskjäveln dör? :v
Det var 4 år sen han skrev det jag tror nog inte han bryr sig att svara.
I got a Goldenshower.