Göran VS Fredrick

Medlem
Skrivet av reset2:

Hmm, jag svarade teX. Röstade själv på Göran. Försökte försvara honom i ett tidigare inlägg, teX sa att jag inte fatta poängen, jag försökte klura ut poängen ur ditt inlägg (tror jag) och du citerade den posten som jag svarade teX med. Ordlekar här.

Ja jag såg det nu, citerade fel inlägg. Ursäkta


signatur
Inaktiv

Ok


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Självklart Göran. Ni kanske borde läsa Reinfelds bok "det sovande folket" innan ni yttrar er om honom. Känns som om han blivit på tok för lite granskad av media.

Inaktiv
Skrivet av Gullefjun:

Nu var det knappast någon som sa eller skrev att Göran P vet hur vanligt folk har det. Frågan han ställde var ett svar på Lundgrens försök att tilltala "arbetarna" med en predikan om hur vanligt folk har det.

Nu var det ju dock inte det jag menade. Du är troligen så förblindad av högerpropaganda och hat för Persson att du inte öht. fattat att citatet i fråga handlade om hans snabba käft och förmåga att tysta sina motståndare, och det är just vad som hände, vår vän Bo Lundgren hade inget bra svar på frågan, och jag tillsammans med många andra skrattade gott. Det är ett citat som gick till historien.

Då förstår jag bättre. Hade jag vetat det hade jag uttryckt mig annorlunda, men förblindad av hat och högerpropaganda är inte. Tråkigt att du ska behöva anklaga mig för att vara det.

Inaktiv

nån som har koll på när det var duell mellan dom två?
nångång på tv4 har ja för mig men när?

Medlem

Socialdemokraternas valkampanj har till 99% övertygat mig - till att rösta på moderaterna!

1) Går man ut så ser man att där högern har satt upp valaffischer så har vänstersidan gått och klistrat sina över dem.

2) På jobbet (industri) är det bara vänster-propaganda överallt. Fria val med information om alla partier verkar inte vara nåt som uppskattas, så fort nån lägger upp minsta positiv info om högern rivs det ner.

3) vad som står i vänsters valpropaganda kan sammanfattas: Höger dålig, vänster bra. Sen VAD vänster gör för att det ska bli verkar de skita i att ta upp. De är bara ute efter att smutskasta motståndarna istället.

Nepp, klarar de inte av att göra en vettig valkampanj och ge alla samma möjligheter att sprida sitt budskap utan att sabotera så förtjänar de inte att ha makten heller. Känns mest som att sossarna skulle vara nöjda först då Sverige blir en enpartidiktatur där de slipper all konkurrens

12
Skriv svar