L.A. Noire dyrt, ett år bort och även till 360
som vanligt med spel man verkligen ser fram emot... som vanligt kommer det antagligen ligga så mkt hype på det så att det floppar? nä förlåt, hoppas hoppas HOPPAS!
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
om det här kommer samtidigt som mafia... hmm undra vad som händer då? Inte för att jag har någon aning om när mafia släpps, men det verkvar vara ungefär samma typ av spel?
Förutom att mafia utspelas i 50-tals miljö då... Och att Mafia handlar om Maffian. Man är en slags detektiv/polis i L.A Noire om jag inte minns fel.
"L.A. Noire blends action, detection and complex storytelling and draws players into an open-ended challenge to solve a series of gruesome murders. Set in a perfectly recreated Los Angeles before freeways, with a post-war backdrop of corruption, drugs and jazz, L.A. Noire will truly blend cinema and gaming."
Det låter ju rätt skoj. Sen gillar jag stilen på trailern med
Hoppas att det kommer till 360 med men det är väl som med de flesta tredjepartsutvecklade spelen - de är för dyra för att hållas exklusiva till en konsol under längre tid.
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir