Nytt Delta Force i sommar

Medlem

Hell yeah! Land Warrior var en favorit.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av MB?:

Hoppas de fokuserar mer på gameplay o mindre grafik, hade varit så jäkla skönt med en välgjord fps taktik skjutare med en grymt bra och stabil framerate än en grafikuppvisning. nuvarande grafiken på bilderna är jag helt nöjd med, bara gameplayet väger upp

Håller helt med. Grafiken ser ut att duga fullt, blir gameplayet flytande och mekaniken bra så kommer detta bli guld. Hoppas på stora banor och realistisk kontroll och fysik. Finns väl en risk att det blir battlefield-stil på det hela dock, tyvärr.

Medlem

kan man vänta sig en voxelbaserad grafikmotor precis som i de första spelen?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

DF2 var imo den bästa i serien. Jag provade på Land Warrior och Black hawk down med de hade inget att komma med där.

Inaktiv

Hoppas verkligen detta blir bra!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Frågan är om de fixat de sakerna som jag tyckte var dumma med JO: multiplay.

Låg man i gräs så såg inte fienden det gräset på långt håll. Vilket gjorde att för dem, så var man fullt synlig på 100+ meter.
Var bara på nära håll som man kunde se gräset som man skulle.

Eller ANIMATIONERNA? Sämsta någonsin, sjukt kul spel dock. Sen hatade jag alltid att alla vapen i motståndarens händer hade samma sega eldhastighet. Varesig det var en AK47:a eller en M240. Kanske inte störde andra så mycket men jag är ett ljudfreak så det låter bara så konstigt! Speciellt när man gör egna ljud som man vill ska låta perfekt! JAg hoppas att detta blir ett nytt JO, hoppas som satan!

Medlem

verkar lovande!

Medlem

jag tycker aldrig delta force har varit bra... spelkänslan har alltid varit för dålig för att jag ska kunna gilla det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Jag kommer ihåg 2.an och speciellt sniper banorna i multiplayer. Att ligga still i gräset på kilometerstora banor och leta efter andra snipers med kikare för att sedan skicka en dödande kula var fantastiskt. Sedan upptogs letandet som kunde ta tio femton minuter i tystnad som bara avbröts sällan av någon annan sniper.


signatur

Rexmorte

12
Skriv svar