Yahtzee öppnar Pub

Inaktiv
Yahtzee öppnar Pub

På bilden ser ni Yahtzee (längst till vänster) Yug, Pras och Shay som precis skrivit på kontraktet för deras nya projekt: Spelhimlen och gamerpuben The Mana Bar. Tänk er en sportbar fast för Gamers! Låt sedan hakan ligga kvar på marken när du hör att dryckes och kulinarieutbudet lånar ikonografi från spelvärlden med "potions" och så vidare. Självfallet skall också stället inredas med otaliga konsoler och titlar från flera generationer av party och icke-partypel. Temakvällar vad gäller spelaftnar, realsefester och tävlingar känns därtill som ett så självklart inslag att jag knappt behöver skriva det här. "Det här är inte något LAN-café" har gänget låtit upprepa otaliga gånger utan The Manabar är en fullt spelbar spel-bar. Lol?

Så vilka är på att boka ett charterflyg ner till Australien för att gå på puben?

#blogg

Medlem
Yahtzee öppnar Pub

Yahtzee står längst till vänster och jag är på, gäller bara att övertala flickvännen! =D


signatur

Tempus fugit.

Inaktiv

Se där, nu kan jag tydligen inte höger och vänster längre. Övertalning överschmawling. Bros B4 Hoes eller vad det heter.

Inaktiv

Nää! Det var det värsta!

Medlem
Skrivet av Mli_:

Nää! Det var det värsta!

Hahahaha xD Jag dööör av skratt!

Medlem
1
Skriv svar