nice kortfilm

Inaktiv

det jag kan säga är väl, Grymt välgjord iaf

Medlem

seriöst, hur människor orkar. Kass film dock, börjar bli lite gammalt detta nu. Trodde det var israel konflikten som var inne att trash basha nu.

Medlem

Fint gjord. Uselt budskap.
Att ens ta upp Korea är pinsamt. En av FNs otroligt få lyckade operationer, och den stod inte ens själva för.

Inaktiv

Uselt budskap? Det är väl ingen hemlighet att USA sätter egna intressen före allt annat, precis som förmodligen alla nationer sen civilisationens början gjort.

Jag såg inget orimligt i det där klippet iaf. Ingen osanning heller.

Youtube-proffs
Skrivet av RoGGe:

Uselt budskap? Det är väl ingen hemlighet att USA sätter egna intressen före allt annat, precis som förmodligen alla nationer sen civilisationens början gjort.

Jag såg inget orimligt i det där klippet iaf. Ingen osanning heller.

Exakt.

Tro mig, jag tycker amerika är najs, bara synd att dom har djur från amazonas djungler i ledning där.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Uselt budskap? Det är väl ingen hemlighet att USA sätter egna intressen före allt annat, precis som förmodligen alla nationer sen civilisationens början gjort.

Jag såg inget orimligt i det där klippet iaf. Ingen osanning heller.

Så varför då peka ut USA? Varför inte peka ut civilizationer som helhet?
Så sent som idag framkommer det att Svenska storföretag mutat sig fram i Irak och att UD mer eller mindre var inblandat.
Sluta gnälla på USA hela tiden, och se till vad som händer i övrigt också. Det är enkelspårigt och visar för mig bara ytterligare en gång att jänkare till stor del verkar ha svårt att se utanför sin egna landsgräns, och att svenskar är lite för lättmatade. Även dessa "intellektuella" kritiker.

Det är inte en osanning att USA var inblandade i Koreakriget, men att säga det i samma andetag som man säger att USA söker konflikter, när de i själva verket undsatte FN och Sydkorea, är minst sagt fult.

Varför inte ta upp Ryssland, Indien, Pakistan, Kina för att nämna ett par som också har fört krig sedan 50 år tillbaka, på ett eller annat sätt. Men det är ju att göra det svårt för sig, och så får vi ju färdigtuggad information från/om USA, så man behöver inte anstränga sig så förfärligt då.

Inaktiv

Hm.. jag s'a'ger bara USA g'o'r sitt eget ^^


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Inaktiv

Typ bombar IRAK ^^ inte att vara rasist men men >P ... "USA UT FRåN IRAK , IRAK UT FRån Sverige ^^"


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:

Så varför då peka ut USA?

För att USA är världens mäktigaste nation och det styrs av komersiella intressen vilket är farligt. Så kritiken är berättigad imo.

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Tro mig, jag tycker amerika är najs, bara synd att dom har djur från amazonas djungler i ledning där.

Om det ändå vore så väl... :\

Cool film för övrigt!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

skulle inte Bush ha släkt här ifrån swe? :/


signatur

R.I.P The_maxx

JB
Medlem

Angående släkt: Att Bush familjen har band till nazism, står det om, om man letar lite på google.

Filmen tappade tråden lite på slutet tyckte jag. Vaddå frankrike... 200 miljoner egna invånare i US räcker det väl att försöka ta bort integritet ifrån, och enligt FN starta olagliga krig. Frankrike har väl ingen olja? Eller vad nu US's regering vill egentligen. Allt annant än vad de själva säger i alla fall..

Här är en annan film jag hittade. På samma tema....
TerrorStorm:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5948263607579389947&...

Medlem

bra gjord film ..men jag hata verkligen propaganda skit ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

.swf filen högst upp går inte spela upp i vlc?

Medlem
Skrivet av IceMan:

skulle inte Bush ha släkt här ifrån swe? :/

Hörrödu, det finns anledning att förolämpa Sverige.. eller t.o.m. Europa

1
Skriv svar