Capcoms framtidsplaner

Robot
Medlem
Capcoms framtidsplaner

Capcom borde lägga varje öre på att ENBART göra spel som passa alla kulturer.

Så ge oss nu ett ÄKTA Resident Evil spel i sann Zombie anda. utan alla fjant fiender som i 4 och 5an. Tacka vet jag Zombies

Inaktiv

Angående konsolexklusivitet så förstår jag varför dom överger den, men det är väldigt synd.
Det innebär bara att alla spel sänker sig till den minsta gemensamma nämnaren..... *HOST* wii *HOST*

Inaktiv
Skrivet av DeSStroyer:

Capcom borde lägga varje öre på att ENBART göra spel som passa alla kulturer.

Så ge oss nu ett ÄKTA Resident Evil spel i sann Zombie anda. utan alla fjant fiender som i 4 och 5an. Tacka vet jag Zombies

Word!

Medlem

Jag tror inte heller på konsollspel... Usch.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Tyvärr verkar ju RE5 bli en fortsättning på fyran i form av koncept. Alltså bort med skräcken och in med att pumpa bybor med skumma parasiter i kroppen fulla med bly.

Medlem

Hoppas på RE 5 till pc ^^

Medlem

pc...Usch


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Capcom borde lägga varje öre på att ENBART göra spel som passa alla kulturer.

Så ge oss nu ett ÄKTA Resident Evil spel i sann Zombie anda. utan alla fjant fiender som i 4 och 5an. Tacka vet jag Zombies

TRUE THAT! GE OSS RESIDENT EVIL 1.5 också

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Capcom borde lägga varje öre på att ENBART göra spel som passa alla kulturer.

Så ge oss nu ett ÄKTA Resident Evil spel i sann Zombie anda. utan alla fjant fiender som i 4 och 5an. Tacka vet jag Zombies

vill också ha tillbaks oldshool zombiesarna


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Harval:

Jag tror inte heller på konsollspel... Usch.

Då borde du kanske ta och tänka om, då det mer eller mindre är konsolspelen som styr spelmarknaden i dagsläget (om vi inte räknar med MMOs). Som det är nu så släpps det betydligt många fler intressanta spel till konsol än till PC. Och nej, jag är inte en konsolfanboy.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tror inte det är så stor skillnad egentligen. PC har nysläppta Spore, sen kommande Red Alert 3, Empire - Total War, Battlefield Heroes, Diablo 3, Starcraft 2, Daw of War II.
För att inte nämna alla multiplattformsspel som GTA IV, Operation Flashpoint 2, Fallout 3, Far Cry 2, BiAHH mm.

Men visst, konsolmarknaden styr definitivt på vissa fronter. Speciellt när det gäller spel i multiformat. Men det finns ju som sagt exklusiva titlar på båda sidor.

Sen tycker jag inte att definitionen konsol och PC är tillräcklig med tanke på hur enorm skillnad det är på Xbox 360 och PS3.

Skrivet av Harval:

Jag tror inte heller på konsollspel... Usch.

Word up!:up:


signatur
Medlem

fler intressanta spel till konsol? näfan, jag tycker dom flesta titlarna verkar skit.

Inaktiv

Dags för CapCom att lansera Dead Rising 2 tycker jag.

Inaktiv

Ge mig mer exklusiva spel.

Medlem

De kan ju satsa lite bättre på sina portningar till PC

Medlem

Ge oss ett nytt Resident evil outbreak. Nu när det är PS3 och 360 som gäller hade ett nytt outbreak varit helt fantastiskt, konceptet var ju skitbra men dålig utfört då det väl inte var så många som spelade på nätet med sin PS2 och AI:n var horribel men trots det körde jag genom både outbreak 1 samt 2 plus till och med körde genom de olika banorna x antal gånger för mer poäng.

Medlem

Jag håller med om Dead Rising 2! Snälla Capcom?

Medlem
Skrivet av Cane:

Ge oss ett nytt Resident evil outbreak. Nu när det är PS3 och 360 som gäller hade ett nytt outbreak varit helt fantastiskt, konceptet var ju skitbra men dålig utfört då det väl inte var så många som spelade på nätet med sin PS2 och AI:n var horribel men trots det körde jag genom både outbreak 1 samt 2 plus till och med körde genom de olika banorna x antal gånger för mer poäng.

jaaa, fan ett updaterat outbreak skulle göra mig så vååt av glädje svett, spelade outbreak 2 som en fanatiker online, även fast det var svårt att hitta spelare vissa gånger, men det var så otroligt kul

dead rising 2 ocksååå:up::up::up::up:

Medlem

Betyder detta att RE5 kommer till PC?!?! Är detta svaret jag söker???


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Betyder detta att vi kommer att slippa se konverteringar gjorde av en nerknarkad apa? RE3 var bra konverterat dock... RE4.. sög.

1
Skriv svar