Left 4 Dead-demo bekräftad

Medlem
Skrivet av Spelaspelet!:
Skrivet av Alarcron:

L4D. Nya LSD.... Vilken liknelse, men en värdig sådan!

Kanske en dum fråga men vad betyder LSD?
Svaret finns säkert någonstans i mitt minne men hittar det inte

LSD, LSD-25 eller lysergsyredietylamid (lysergsyradietylamid), C20H25N3O, är ett psykedeliskt preparat klassat som narkotika.

Inaktiv

Spelaspelet!:

LSD är en hallucinogen drog. Har använts inom terapeutisk behandling och blev under 1960-talet populär bland konstnärer och musiker i västvärlden och så småningom illegal.


signatur
Inaktiv

MEN! Satt och tänkte på ett spelnamn :/ Självklart så vet man vad Lsd är om man pratar om droger.
Men tackar ändå för svaret.

Medlem

demor? borde det inte bli typ demos? aja jag och svenskat är något som aldrig kommer att gå ihop.

Redaktör

Försvenskning är ibland lurigt. "Demos" är engelsk form, eftersom det heter "demoversioner" på svenska blir det rimligtvis "demor".


signatur
Medlem

Är jag blind eller står det nånstans _när_ det kommer ett demo?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Försvenskning är ibland lurigt. "Demos" är engelsk form, eftersom det heter "demoversioner" på svenska blir det rimligtvis "demor".

Okay då vet man hur ni har tänkt fram på det ordet ^^

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av darknshy:

Orka fps spel, blir ju bara arg.

Om/när du testar secondary fire i detta lir kommer du få utlopp för din ilska - den är brutal.

Jaså? Berätta mer

Skrivet av kozzak:

LSD, LSD-25 eller lysergsyredietylamid (lysergsyradietylamid), C20H25N3O, är ett psykedeliskt preparat klassat som narkotika.

Ibland är wikipedia och google bra eller?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

bara vänta tills demot kommer o testa hur det är med alla bugar som Kanske finns........

Medlem

inte det snyggaste inte det tuffaste, men fan ett lätt köp endå

Inaktiv

nääääääär?????

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av darknshy:

Orka fps spel, blir ju bara arg.

Om/när du testar secondary fire i detta lir kommer du få utlopp för din ilska - den är brutal.

Jaså? Berätta mer

Skrivet av kozzak:

LSD, LSD-25 eller lysergsyredietylamid (lysergsyradietylamid), C20H25N3O, är ett psykedeliskt preparat klassat som narkotika.

Ibland är wikipedia och google bra eller?

Det blev bra mycket enklare att klicka 2 gånger istället för att försöka stava rätt till lysergsyredietylamid i 15 minuter =P

Medlem
Skrivet av kozzak:

Det blev bra mycket enklare att klicka 2 gånger istället för att försöka stava rätt till lysergsyredietylamid i 15 minuter =P

Hade varit roligare att se din stavning utan hjälp faktiskt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ett avbitet tumme lockar mer än man tror

12
Skriv svar