I surrender med Sam Fox

Inaktiv
I surrender med Sam Fox

http://www.youtube.com/watch?v=PKzmu44zJ_c&mode=related&searc...

Vafan en gammal goding kan inte ligga och sammla damm.

Sån här musik gör man inte längre Kläderna görs inte heller men det gör inget

Medlem

Vafan, var det solstollarna (eller va dom hette) som skjutsade henne i bilen?
Får hemska Ulla-Bella flashbacks


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv

HAHA! Att folk såg ut så där 3 år innan jag föddes! Killen i början har ju fan shackskjorta och leksaks solglasögon. Killen i slutet är också skön 8)

Inaktiv

underbart!!
tillbaka till 80-talet!!
touch me! touch me! I wanna feeeeel your body!!!
jaaaaaaaa!!!!
lite chaka khan på det oxå!

tacka gudarna att man lyssnar på house musik, där förekommer massa 80-tals remixar!

Medlem

Jag har inget emot 80 talet om det är Metallica, Judas Priest, KSMB, Ebba Grön eller liknande band. Men sån här musik kallas bögmusik därifrån ja kommer..

Inaktiv

jag vill inte byta ämne eller nåt men när jag såg den där kom jag och tänka på denna, var länge sen jag garva så mycket. Säker inte länge sen den postades på forumet men jag tycker bara den är förjävla rolig.

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

bögmusik

det är ju helt klart bögmusik och jpop som gäller!
vet väll alla?!
8):up:

Medlem

Nu lämnar vi 80-talet. Det ju bara pinsamt.

Medlem

Och folk säger att vi som växte upp under 80 talet är lite konstiga... kan ni skylla på oss när ni ser det där!

Inaktiv

Kanske är pinsamt för någon som inte levde på 80-talet men för oss som levde under 80-talet så är de ren nostalgi, lugnt de bästa decenniet någonsin.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Zodiberg, musikvis måste jag hålla med, musik som kommer idag håller inte samma klass, stil och framför allt inte samma hjärta

Medlem

Japp, sådana kläder hade man i garderoben 80-talet är bäst.

Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Kanske är pinsamt för någon som inte levde på 80-talet men för oss som levde under 80-talet så är de ren nostalgi, lugnt de bästa decenniet någonsin.

Jag är bara uppväxt under 80-talet (född -83) men det räcker för att inte vilja bli påmind om det 8)

Medlem

Asså jag fattar inte. Varför lär han ah med KIT i varje musikvideo han gör? Serien var ju inte ens bra


signatur

Videomupp

Medlem

Serien va ju bäst

Medlem
Skrivet av WildThing:

Asså jag fattar inte. Varför lär han ah med KIT i varje musikvideo han gör? Serien var ju inte ens bra

Det tycker du ju bara för att du inte ens var född när den gick.


signatur
Inaktiv

Jag föddes 1978 så jag kommer iaf ihåg endel av 80 talet och det går inte att komma ifrån att man på den tiden tyckte mycket av det var förbannat coolt
Kläderna, frisyrerna osv.. 80 talet handlade mycket om just coolhet/sexighet faktiskt, det kan vara svårt att förstå idag, men på den tiden var det stenhett!

Medlem
Skrivet av cammo:
Skrivet av WildThing:

Asså jag fattar inte. Varför lär han ah med KIT i varje musikvideo han gör? Serien var ju inte ens bra

Det tycker du ju bara för att du inte ens var född när den gick.

Såg den flera gånger då jag var mindre, då tyckte jag den var bra för det var en talande bil
Nuförtiden tycker jag det inte ens är en nostalgikänsla i det hela. Men det som jag undrade var varför KIt är med i de flesta av hans videos? Visst, när denna låt kom ut var serien iaf aktuell, men kolla in hans nya som finns på WTF sidan. Inte bara är KIT med, utan det flashar förbi Baywatch scener också. Verkar som om han försöker säga "Titta på mig, jag var med i 2 serier som blev stora succer för 10-20 år sedan och är därför lika populär nu som då!"


signatur

Videomupp

Inaktiv

Oki lite 90-2000 dåda.

Klistra in raden i sökrutan

B.G. The Prince Of Rap - The Colour Of My Dreams
basicelement the fiddle
La Bouche - I Love To Love
Paradise - See The light
N-Trance - Set You Free
N-Trance - Mind Of The Machine
Pharao - There Is A Star
Dj Encore ft Engelina -I See Right Through To You
Ice mc think about the way
voodoo & serano - overload
Urban Cookie Collective - The Key The Secret
Mythos n Watergate - A Neverending Dream 2003 <-- bättre än cascadas version?

Utelämnat e-rotic finns massa med dem men de är ju så självklara

1
Skriv svar