Multiwinia-krigande filmat

Inaktiv
Multiwinia-krigande filmat

Haha, vilket gulligt spel ^^ Säkert roligt att spela någon gång man har tråkigt, men grafiken ser ur att ge en huvudvärk efter ett tag, hoppas jag har fel.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Ja, detta såg ju...skumt ut. Verkar faktiskt intressant.

Medlem

Darwinia var något tråkigt, så det här lär inte bli mycket roligare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Detta är bara en av 5 stycken videos och spellägen. Fler finns på introversions hemsida.

Kom inte och säg att BARA detta är Mutliwinia, för det är mycket mer.

Medlem

Detta verkar ju faktiskt coolt! Skulle kunna bli grymt om de lyckas (hehe ^^)


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Inaktiv

Joy of joy. Introversion är i mina ögon med råge en av de bästa spelutvecklarna under 2000-talet.

Hade helt glömt bort detta - Introversion är kanske inte imo de bästa utvecklarna som vår planet skådat, men utvecklar bra ideer med fin produktionskvalitet som alltid känts värt att stödja hittills.

Blir nog köp på detta - frågan är om det blir direkt eller när nästa peningskjuts kommer.

Medlem
Skrivet av blesserad:

Joy of joy. Introversion är i mina ögon med råge en av de bästa spelutvecklarna under 2000-talet.

Jag håller med. Tala om spelglädje. Jag är kusligt förtjust i Defcon :heart:

Medlem

Det ser roligt ut


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det ser kul ut visst. Men sådana här strider har man redan haft med TA spring. Är man duktig nog kan man nog göra Darwinia till Spring motorn

Medlem

Hehe. Garanterat köp! Darwinia är ett av de få spel jag köpt två gånger. En gång till PC och en gång till Mac. Håller med föregående talar om att introversion är underbara utvecklare. Värda att stödjas. Köpt allt dom släppt. Mest för sakens skull för jag diggade inte alls defcon.

Medlem

Grafiken är snyggare när de förklarar hur spelet fungerar än när de visar själva spelet. Inte helt lyckat.

Medlem

Haha! såg ju lite fräckt ut


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

darwinia var väl skapat av en enda person om jag kommer ihåg rätt, det här spelet är väl för att mjölka ut lite mer pengar skulle jag tro.

Inaktiv
Skrivet av pileofnuts:

Grafiken är snyggare när de förklarar hur spelet fungerar än när de visar själva spelet. Inte helt lyckat.

Jo faktiskt, tycker också att det ser lite koatiskt ut. De bästa levlarna i Darwinia (jävlig schysst spel btw ) var de korta och stil rena banorna.

Idén med Darwinia kom ju från en hacking fest där de försökte göra spel med så många enheter som möjligt. I instruktions videorna så är det ju inte många enheter, vilket borde göra det sämre..

Nå klart man ska köpa det, mycket kul för pengarna.

Skrivet av pileofnuts:

Grafiken är snyggare när de förklarar hur spelet fungerar än när de visar själva spelet. Inte helt lyckat.

Som i alla andra CGI-filmer sedan tidernas begynnelse menar du?

Skrivet av dmon:

darwinia var väl skapat av en enda person om jag kommer ihåg rätt, det här spelet är väl för att mjölka ut lite mer pengar skulle jag tro.

Fyra personer, tror jag. Har svårt att se det här som mjölkning personligen - det har utvecklats under två års tid, har sex spellägen och fyrtiotalet banor. Se det som en multiplayeruppföljare istället.

Medlem

CGI filmen var ju felgjord=ful.. "Survival of the flattest".. åsså var dom tjocka.. hallå??????

Ska vara som i spelet.. DIGITALT platta. Annars försvinner ju konceptet lite.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar