Vilket stjärntecken ?

Medlem

jag säger bara:


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av IceMan:

hmm, gul-trasig-boll? :X

det där är en cancercell (kräfta)


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv

Häst


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

om man inte känner/umgås med personen i fråga känns det ju helt meningslöst att veta var för stjärntecken man är..

Medlem

Fast om du t.ex. märker att din forumsrelation med någon här går lite knaggligt kan förklaringen kanske ligga i stjärtecknet.

Hittad en en sida som innehåller info om relationer m.m.
http://home.swipnet.se/tette_merio/astroguide.htm

Stämmer det som sägs?
Stämmer helt på mig i flera fall.
http://home.swipnet.se/tette_merio/astrologi.htm

Inaktiv

Nej, förklaringen ligger inte i stjärntecknet. Jag hoppas att du skämtar.

Medlem

så kul var det...

loggar ur.

Medlem

SLUUUTA :evil:

Medlem

jak er en snel fesk.

Det roliga är att det som står stämmer jävligt bra. Länken ovan kändes som rakt på spiken.

Frågan är varför de stämmer så bra? jag menar läser jag andra så känner jag inte igen mig alls.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

MFC
Medlem

bocken..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Du inbillar dig bara SeniiL!

tycker jag finner lika mycker trovärdighet i sånt därnt som att jag själv kan spå i mitt eget bajs


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Thimpa: denna tråden och dina inlägg i den är rätt menlösa må jag säga (kom igen, ge den klassiska comebacken)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Hump Teh SkruMp är självklart Kräfta! Med andra ord fyller jag år snart (19 Juli) Glöm ej att gratta mig


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Jag är väll campare då :/


signatur

Gud vad jag ställer mycket frågor^^
P4 2.4 GHz, 512 mb ram, ATI Radeon 9650Pro

Inaktiv

Jungfru. Tihi.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Stämmer det som sägs?
Stämmer helt på mig i flera fall.
http://home.swipnet.se/tette_merio/astrologi.htm

Stämmer bra på mig (Stenbocken), allt förutom det om "oförmågan att tänka", jag kan tänka, tänker mycket :).

"Känslomässigt verkar han kylig, men han kommer att vara trofast den partner han bestämt sig för."

Det stämmer också rätt bra på mig, men jag är ändå en kärleklig människa, jag älskar och förväntar mig att bli älskad.

"Lämpliga yrkesval: Alla som kräver praktisk, rutinmässig organisationsförmåga, ex. Statliga tjänster, politiker, matematiker, ingenjör eller föreläsare."

Detta stämmer också bra, jag har t.ex planer på att bli kommunalpolitiker senare. Jag är bra på matematik, räknas advokat till statliga tjänster? för jag är inställd på att bli advokat, det är ett av mina mål och det skall fullföljas.

Föreläsare : Jag har agerat lärare/föreläsare X antal gånger på min skola, har även hållt några föreläsningar med en god vän/före detta lärare om bland annat "Det Gyllene snittet" och Heisenbergs osäkerhetsprincip(Heisenberg uncertainty principle).

Det enda som fattas i resumén är att min största passion är att skriva(första boken är på väg, 395 sidor är den på nu ), vilket kanske inte märks när jag flummar på detta forumet eller Irc, men detta är nätet och här bryr jag mig inte.

Medlem

omg, skriver du en bok famest?

ctrl c, ctrl v sen?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

"Gamer" A Famester novel in stores now! Eller?

Btw nagon fin Krafta dar ute? tydligen sa passar jag bra in med Kraftan >)

Edit: Jungfrun,
Fysiska kännetecken: Senig kropp, lång näsa, bred mun och klara ögon.

Senig kropp wtf? haha

Men om jag ska vara helt 'a'rlig sa passar det h'a'r:

"Jungfrun trivs bäst med fasta rutiner och har stor fallenhet för kritiskt detaljarbete. Noggrann och slutför alltid ett påbörjat projekt. Stor känsla för renhet och intresse för renlevnad. På gränsen till pedant. Blyg och saknar självförtroende. Behov av att tjäna andra. Kan bli felsökande, vilket uppfattas irriterande av andra. Jungfrun är den ihärdigaste arbetaren av alla i zodiaken. Ibland så fixerad vid detaljer att han missar helheten. Rädda för känslomässigt engagemang..."

In j'a'vligt bra..


signatur

Rail or Die

Medlem

Sjukt vad allt stämde bra inpå mig som skorpion om man nu ska gå efter den där länken. Vad pinsamt.

Medlem

Viisa saker passade in bra Skorpion här också


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av SeniiL:

omg, skriver du en bok famest?

ctrl c, ctrl v sen?

Yep det gör jag :).
Lite rolig fakta är att jag t.ex använde 20 pappersblock endast för alla anteckningar och research. Jag har skrivit hela boken för hand och första kapitlet skrev jag med fjäder+bläck.
Ska skriva in hela i datorn när jag är klar, det är en fantasy-bok kan jag också upplysa er om :).

Medlem
Skrivet av Famest:
Skrivet av SeniiL:

omg, skriver du en bok famest?

ctrl c, ctrl v sen?

Yep det gör jag :).
Lite rolig fakta är att jag t.ex använde 20 pappersblock endast för alla anteckningar och research. Jag har skrivit hela boken för hand och första kapitlet skrev jag med fjäder+bläck.
Ska skriva in hela i datorn när jag är klar, det är en fantasy-bok kan jag också upplysa er om :).

damn! vilken fantasy anda!
väntar med spänning ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Skytt här, förklarar väl min omänskliga skicklighet i FPS spel


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Jasså? Kul att även andra här på forumet finner saker som stämmer in.

IceMan: Du var väl också oxe?
Oxens färger. Blått och rosa. Hum... Tänker genast på din avatar. Eller är färgvalet bara ett sammanträffande?

Famest: Köper gärna ett exemplar när boken kommer ut Kan man få den signerad också?

Medlem

Jojo klart ;). Jag har ju planer på att försöka få den utgiven, men chanserna är inte stora, förlagen brukar inte ens bry sig om något som en minderårig har skrivit, mästerverk eller inte :|. Jag kommer ju dock kämpa och boken är som sagt något utöver det vanliga :).

Inaktiv

ostmjuk hamster och Famest i samma tråd, nostalgi kick över detta, nu när man äntligen hittat tillbaka till detta fina forum


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

oh, flakkz! trodde du var borta för alltid! :heart:


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Gruppkram! :heart:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Flakkz det var längesen man såg dig ju! :heart:

Väntar fortfarande på en ny :heart:

123
Skriv svar