Sorgliga filmer?
Det var svårt faktiskt... om du bara hade sagt "rörande" hade det varit lättare. Antar att du med sorglig menar att det ska vara en nedstämd stämning i filmen, och att den dessutom ska sluta olyckligt? Men "Cykeltjuven" är väl ett givet exempel i vilket fall, räknas som en klassiker. "Cabirias nätter" är också väldigt tragisk och obehaglig. Jag tycker personligen inte om sådana filmer som är helt igenom kolsvarta, ska i alla fall finnas NÅGOT ljus man kan luta sig på. Jag är uppenbarligen inte italienare.;)
Grave of the fireflies
anime om en kille o hans lilla syrra under andra världskriget.
blev lite sugen på o se den nu bara för de
Vad är det för fel gay nu då...BI BI BI!!! (brokeback mountain aka sodomia)
Requiem for a dream (panikångest varning)
american history x (sorglig gråt varning)
finns säkert fler men mitt unga levende kommer inte på nåt mer
naturfilmer om djur som dör ut snart
american history x? sorglig? inte för å vara dum, men vart är den sorlig? :X
Ja, hela filmen är väl sorglig. Vad är det som _inte_ är sorgligt?
Det enda som är sorgligt är la att det finns sådana människor?
[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]
Sett gånger 4, men keep 'em coming
Landet för länge sedan är nog för övrigt det sorgligaste jag sett. Ropet "Lillefot!" ekar fortfarande i mitt huvud, 12 år efter den senaste gången jag såg den
Fan.. nu vill jag gråta..
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Sett gånger 4, men keep 'em coming
Landet för länge sedan är nog för övrigt det sorgligaste jag sett. Ropet "Lillefot!" ekar fortfarande i mitt huvud, 12 år efter den senaste gången jag såg den
Landet för längesedan är riktigt stark. Då ska det också vara den första filmen, de andra är ju rena tankeslösa mjölkkossor.
Annars så får jag väl säga Lejonkungen. Jag tycker bara animerade/tecknade filmer är sorgliga.
Den gröna milen. Jag finner både boken och filmen sorglig, se den.
Du tog orden rakt ur min mun. Både filmen och boken kan få en att gråta, så jävla bra film. Har man inte sett den, tala inte med mig liksom :D.
Sen måste jag nämna en film som kanske anses Gay av vissa, Armageddon. Den är inte den bästa filmen som finns, men den är helt klart skitbra och sorglig :(.
Den gröna milen. Jag finner både boken och filmen sorglig, se den.
Du tog orden rakt ur min mun. Både filmen och boken kan få en att gråta, så jävla bra film. Har man inte sett den, tala inte med mig liksom :D.
Sen måste jag nämna en film som kanske anses Gay av vissa, Armageddon. Den är inte den bästa filmen som finns, men den är helt klart skitbra och sorglig :(.
Armageddon är väl inte Gay, den innehåller ju både explosioner OCH Bruce Willis, and that never gets gay
Videomupp