dett har hänt sen Duke Nukem Forever börjades

Medlem
dett har hänt sen Duke Nukem Forever börjades

haha hittade detta ..tyckte det var riktigt skoj så jag måste dela med mig

saker som inträffat under tiden duke har börjat utvecklat

http://duke.a-13.net/


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

hehe stackars duke

Medlem

haha, läser man det får man lite perspektiv på hur lång tid det verkligen är


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Kan inte låta bli att undra, lite sådär filosofiskt: vad skulle hända om jag, via en vortexsvartvitthålsingularitetsrymdmask i internet, lyckades skicka listan till 1997 års internet?


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

hehe nice sida

DNF - ge upp, snälla, vi orkar inte mera.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
JB
Medlem

Jag skulle vilja spela/prova på alla de olika versioner som de säkert gjort. Typ DNF med 1997 grafik. DNF med 2001 grafik. DNF med 2003 grafik. DNF med 2005 grafik. Osv. Eller gjorde dom DNF med 1999 grafik och la ner det sen, och började jobba på andra projekt istället för att få in pengar? Max Payne tex, och detta nya med Doom3 motor och en massa tråkiga innomhus miljöer x 40 banor? (gillar inte Doom3s 40 maps som ser lika dana ut till 90%)

Inaktiv

DNF kommer att regera när det kommer....om det kommer förstås


signatur

War never changes.

Inaktiv

Hehe, vilken rolig lista

Medlem

Ice - ge upp, snälla, vi orkar inte mera.

Inaktiv

Intressant lista, sätter ett helt nytt perspektiv på saken faktiskt

Medlem

um.. sjukt lång tid har gått egentligen :D. Man fattar inte att så mycket har hänt sedan dess. 19 krig, 50 starwars spel etc.

Denna listan äger!

Medlem

haha ja man blev kittlig i magen av listan, idioter.

Medlem

"# The theory of General Relativity."

Jävligt kul lista, bra morgonläsning

Medlem

Det bästa är fortfarande att spelet heter Forever

Medlem

hehe mm visst äre
säkert det spelet går ut på.
det håller på förevigt. när universum är utplånat och tid o rum har stannat, ja då släpps det.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

tror inte DNF finns. har aldrig existrat. det är bara en rolig grej som folket bakom duke gjorde för att folk ska minnas honom forever...

Nuke Nukem forever... and ever.

Inaktiv

and ever and ever and ever

Undrar hur lång tid spelet kommer ta att klara ut, om det kommer vill säga, man väntar i bortemot 10 år, sen så spelar man ut spelet på runt 15 timmar, då kan det inte bli annat än besvikelse.

Inaktiv

Det enda som skulle kunna ge DNF lite återupprättelse vore om spelet plötsligt ramlade ut i affärerna utan någon som helst förvarning, plötsligt är det ute i handeln. Speltidningarna kan ju iofs få lite förhandsvisningar som kan publiceras ungefär samtidigt, också måste spelet vara förjäkligt sjukt bra..

.. annars är allt ett skämt imo ..

Medlem

spelet kommer inte vara längre än HL2 Episode 1

Inaktiv

We will se about that

Duke is Forever!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Tänk dom fansen som verkligen väntade på detta spelet hehe rätt taskigt utav han va dha n nu heter. Det bästa tycker jag ändå är att den där killen vad han nu heter kommer och släpper screenshotts till det då och då och berättar hur många fiender dom har utvecklat haha.

1
Skriv svar