vilket är det roligaste VM laget?

Inaktiv
vilket är det roligaste VM laget?

vilket lag är roligast att kolla på

Medlem
Medlem

Ja, sverige säger jag med. Är helt ointeresserad av sport men om sverige spelar kan det vara lite små kul att titta.

Edit: hehe peak_performance, vi posta på exakt samma sekund, fast jag var lite snabbare :P.


signatur

<3

Jag måste vara lite tråkig och rösta på Argentina, deras senaste match var verkligen rolig att se. Men alla de där lagen är roliga när de kommer igång. Få som gör det tyvärr (tog 50minuter för Spanien tex).

Fast ioförsig, Hollands spel är verkligen samlat och ibland en fröjd att se hur de rör sig

Inaktiv
Medlem

Gillar att se Japan och Sydkorea spela. Lite roligare fotboll enligt mig. Australiens spel är väldigt intressant att se på också.


signatur
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Gillar att se Japan och Sydkorea spela. Lite roligare fotboll enligt mig. Australiens spel är väldigt intressant att se på också.

Håller med dig där. Det är riktigt rolig fotboll. Matchen mellan Australien och Japan (1-3) är solklart den roligaste matchen i VM hittils.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Inget av dem. Sydkorea är roligast. Ettriga korta asiater som aldrig ger sig. Dessutom har dem den mest originella klacken. Massa skumma ramsor, men svängiga.

Medlem

Om vi ska vara helt objektiva så är det nog fasen Equador.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Jag skulle säga Ghana, deras senaste match mot Ukraina var så jävla kul att titta på. Deras spel var väldigt skönt och tekniskt, dem kom hela tiden igenom Ukrainas försvar etc.

Personligen så är mina favoritlag dessa lag som aldrig har lyckats förr. Liksom, vem vill se Brasilien vinna VM tio gånger i rad? Det är inte lika kul, men om något "nytt" land vinner, det blir liksom roligare då, speciellt om det är något land som ingen tippar på, som Asiaterna eller Afrikanerna.

Inaktiv

Famest jag märker att du har koll på VM. Ghana spelade mot Tjeckien inte Ukraina

Medlem

röstade inte, sverige fanns inte med


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

röstade inte, sverige fanns inte med

Samma som han där. Alla lag som fanns med var ju tråkiga


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

Varför har du inte med Sverige?


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av pimpim:

Famest jag märker att du har koll på VM. Ghana spelade mot Tjeckien inte Ukraina

ojsan, kommer fan inte en ens ihåg att jag skrev det inlägget :/. Aja ännu ett bevis på att jag är labil, hjälp mig någon!

Inaktiv

jag skulle ju kunnat ta med Sverige men jag tycker inte att dom dirket spelar rolig fotboll. Dom kör mer skandinaviskt. 0-0 är bästa resultatet men det är ju alltid bra om vi gör mål. Så känns Sverige med Lagerbäck. Men det är klart rolig fotboll och vad man hejar på är två olika saker

Medlem

Jag tolkar alla tecken pa att man gillar fotboll som dumhet. Bara sa ni vet, miff!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Är inte så mycket för fotboll. Mig gäller det mer ishockey, men har man ingenting annat att titta på och man känner för att titta på sport är fotboll det första jag tänker på efter ishockey.

Medlem

Matchen idag va rätt kul att se på faktiskt. Hände lite mer än vanligt när sverige lirar.


signatur
Inaktiv

Eng-Sve var f*n den roligaste matchen jag sett hittils i detta VM.

Medlem

Ghana, utan tvekan. Men ser hellre på en sverige match.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Jag tycker det är kul at kolla på Italien, och självklart sydamerikanska och afrikanska lag. de ha väldigt ofta det där lilla extra som beövs för att spela fotboll som publiken tycker om.

Inaktiv

Portugal. När Christiano Ronaldo får bollen händer alltid något kul.


signatur

Just Another Noob
Jocke

Medlem
Skrivet av wobbler:

Eng-Sve var f*n den roligaste matchen jag sett hittils i detta VM.

Hur kan du tycka det? Jag blev så jävla förbannad.

Den svenska backlinjen verkar ju inte veta vad markeringar är. De markerade för fan inte en jävla engelsman.

Källström. Varför, varför och återigen varför vill folk ha med honom? Svensson är betydligt bättre. De enda bra Källström gjorde igår var den där hörnan Larsson nästan nickade in. Förutom den sumpade han alla andra fasta situationer han fick och spelade (passade) bort bollen till engelsmännen.

Anfallarna har man ju inte ens sett någonting under de matcher de har spelat i VM. Varför? Jo, pga att de svenska laget inte har någon spelare som kan spela fram bollen till anfallarna. Vem kan spela fram bollen? Jo, det är Svensson. In med Svensson så ska ni se att anfallarna vaknar till liv och så kanske det blir några bra lagda fasta situationer också.

En av de saker jag blev mest förbannad på igår var ju när svenskarna började spela hemåt. De slog ju säkert 5 pass mellan två spelare på egen planhalva när det var viktigt att få in ett mål till och vinna.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

håller med oxså att swe-eng var bästa matchen
grymt underhållande!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem
Skrivet av IceMan:

håller med oxså att swe-eng var bästa matchen
grymt underhållande!

ja fan skönaste matchen man sett i VM hittils. ett jävla drag det var på krogen man kollade på, sen fest ute i stan, kändes som sverige vunnit matchen när alla sprang runt och sjöng. var ett jäkla firandet på vissa ställen endå om det blev 2-2

Medlem
Skrivet av ghoül:

sverige

Hah, Sveriges fotboll reflekterar till stor del vår kultur, den är allt annat än kul att se på

Skulle vilja säga att Portugal är roligast att se på, med tanke på deras match mot Mexico, och tvåa blir nog Argentina.

Medlem

Jag saknar Reggae Boys från Jamaica.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

okej mr. bear jag måste svara på ditt inlägg.

1. Källström får spela eftersom att Svensson är en gnällspik som inte har det rätta psyktet för att klara av att spela. Du såg väl själv hur pass mycket han bölade för att han blev utbytt och ifrågasatt.

2. Anfallarna får inte så många bollar p.g.a. två saker. Dom rör sig inte så som dom egentligen ska göra och dels att dom inte får bollarna i rätt tid. Svensson om någon skulle inte bättra på detta då han mer spelar bollen bakåt än framåt. Bevis från trinidad matchen då han var väldigt defensiv.

Sen att backlinjen håller bollen för länge har med att offensiven inte rör på sig!

Den enda vettiga lösning jag har är att sparka lagerbäck. Han håller inte måttet

12
Skriv svar