Bästa TV kanalen.

Inaktiv

SVT


signatur

War never changes.

Medlem

Discovery och 6an.
men som folk har sagt så kör de helt för mycket repriser på Discovery.

av nån anledning får jag inte in svt på min knas TV som jag har på mitt rum. TVn ute i vardagsrummet får in det.

Jag avskyr att kolla på film på reklam kanaler. Jag tänkte kolla på the Shining när den gick på 4an. en film som helt går ut på stämningen som byggs upp. Men då skjuter 4an in med en reklam pause och tar bort hela stämningen som Stanley Kubrick har byggt upp.

Medlem

Det ligger i min natur att se relativt lärorika saker på tv, typ discovery. Svt är ju ett ess i rockärmen, när man vill slippa reklam. 4:an ligger förmodligen längst ner på min lista. Först Idol, sedan Paradise Hotel, Deal or no Deal... vart är deras kreativitet? Bonde söker hustru? Snälla...

Medlem

Discovery. I princip den enda kanalen jag orkar se på de få gånger jag tittar på tv.

Medlem

Zhane - är med 23, säge det teknat äger
jag älskar Svamp-bob, skiter i vilken ålder det är riktat imot, men humorn där kan vara helt cp-sjukt, helt underbart!
annars är Kalle kung, det som gick förr på tv, kalle& co, det var grymt bra, när de åkte tillbaka i tiden och hittade Bubba tex


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hehe håller med om att svamp-bob är grymt kul, han och hans polare är ju så jekla sköna :D.


signatur

<3

Medlem
Medlem

Disney Channel och Toon Disney.

Dave barbaren nån?


signatur
Medlem

Tv6 och SVT.

Tog SVT för dom har ingen reklam. Skönt då dom visar nån bra film


signatur

#Komsi - Vi gillar Mulle

Inaktiv

Tv6 har lagom mycket reklam. Hmm, går ducktales fortfarande på tv!? Hoppas jag inte missat det totalt =(

Inaktiv

Sci-Fi Channel, finns inte i sverige längre men i usa gör bla Spielberg filmer åt dom.

Medlem
Skrivet av Alcr:

Tv6 har lagom mycket reklam. Hmm, går ducktales fortfarande på tv!? Hoppas jag inte missat det totalt =(

Ducktales visas på Toon Disney, om inte fler kanaler.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Är det nogon annan än jag som kollar på extreme sports?
Kollar iaf mest på den och discovery


signatur

Hette förut :FRAGstealer

Medlem

sport? vi är nördar.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av pissenisse:

Är det nogon annan än jag som kollar på extreme sports?
Kollar iaf mest på den och discovery

Tja, kollade på den förut.
Känns dock som de viusar samma saker väldigt ofta.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Det är blandat här. Skulle vilja rösta fler alternativ. Men TV4 är nog förloraren. Gillar inte ens deras nyheter.
TV6 med deras härliga Monster Jam m.m. gör kanalen till en favorit i.a.f.

Discoverys Mythbusters är toppen. Dock har även denna kanal en mörk sida... och de perfekta exemplet är Brainiac. Ett äkta sk**program...
Sedan gillar jag alla reportage som handlar om djurens parningritualer. Spelar in allt på VHS och... oj.. hehe

SVT ligger också bra till.

Medlem

som slutsats. vi kan konstatera att Discovery och Tv6 är de två kanaler som dagens unga/mindre unga/lite unga föredrar att se på.

imo extremt kloka och logiska val!

btw ni som gillar SVT.
tar ett utdrag ifrån dagens program:

Hej hej sommar
Emblas hemlighet
Nordens barn vid vatten
Vila i frid
Art safari
Två snubbar
Tid för design: Showroom
Solens mat

osv.. hehe gråter när jag ser vad mina pengar slängs bort på.


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar