StarCraft II nästa år

Medlem

Är inte förvånad.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd

Det hade varit en sak om de sagt att det kommer första halvan, men att de säger att det bör komma nästa år är minst sagt oroande.
Argh! Jag som nästan väntade mig ett StarCraft 2 i jul!

Jag kan förstå om de inte vill sätta ett specifikt datum, men med tanke på hur långt de har kommit så tycker jag att de borde kunna uppskatta.

Den som väntar på Blizzard väntar alltid länge. Det är ju både för och nackdelar. När man väl får det är man glad, men när man väntar är man arg.

Skrivet av Meshii:

Vad är det med folk? Först gnäller de att de inte får spelet.. När de väl får ett pre beta spel med en jävla massa buggfixar första veckorna så rasar de med och vill inte lira det ens köpa skiten.
...

Vadå har de släppt Beta? Är inte likt Blizzard att släppa ett halvfärdigt beta spel till folk.


signatur
Inaktiv

Finns ingen anledning att oroa sig över att de säger att spelet bör släppas under nästa år.

Även om Blizzard vore 99 % säkra att de skulle kunna släppa spelet under 2009 så hade dom ändå sagt samma sak, i och med att de alltid försöker hålla sig till den säkra sidan och inte utlova några datum till communityn för att undvika ett eventuellt missnöje från vår sida.

Medlem

Härligt! Då har jag ett spel mindre att köpa i år.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Meshii:

Vad är det med folk? Först gnäller de att de inte får spelet.. När de väl får ett pre beta spel med en jävla massa buggfixar första veckorna så rasar de med och vill inte lira det ens köpa skiten.
...

Vadå har de släppt Beta? Är inte likt Blizzard att släppa ett halvfärdigt beta spel till folk.

Han menar nog om dom släpper det i år så kanske vi får en pre beta istället för ett färdigt spel.
Rätta mig om jag har fel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Som förväntat då mao
Är väl 50% chans att det dröjer till 2010 också

Inte helt ovanligt att Blizzard börjar hypea ett halvklart spel med trailers, cutscenes och hela kitet, när spelet sedan visar sig försenas 3-5 år ytterligare.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Like Darth Vader says it.. NOoooOOooOOOoo!

Medlem

hehe not supprised, Diablo3 lär ju komma typ 2011, och nej jag är inte ironisk

Medlem

som så många redan påpekat. inte det minsta förvånad dock satans sur, längtat som en idiot efter att återigen få äga alla andra som Zerg.. men nähä, inte får man njuta av SC..

Medlem

Vi får väl vänta.

Och vänta.

Och vänta.


signatur

Videomupp

Avstängd

Skulle tjockäga om de kom om innan jul, helt plötsligt!

Medlem

Ingen större förlust..kommer så mkt bättre spel i höst ändå

Inaktiv

Synd jag som ville spela det nuuuuuu

Medlem

den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge !

Inaktiv

Men gud vad mycket dagisbarn det är här inne. O.o Ujuj

Deras jul blir inget kul nu när Starcraft 2 blir fördröjt en aning till. xD

Inaktiv

Dom har ju inte änns sagt att det ska komma i jul eller något, bara rykten?

Kommer ändå väldigt mycket spel nu i höst så kommer ju inte märka att det inte kom!

Medlem

Tycker synd om min lillebrorsa som önskade sig det i julklapp.
- Förra julen....

Medlem

Synd ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hmmm? Vet inte om det var en bra eller en dålig nyhet. Har eller kommer ha mycket att göra runt November-Januari så det gör inte mig något.

Jag slipper stressa mig igenom vardagen för att hinna spela lite Starcraft 2 och spelet lär bli bättre ju mer Blizzard pillar på det.

Så det var en bra nyhet!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Typiskt sega jävla Blizzard!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Men var detta verkligen så förvånande?

Medlem
Skrivet av toern:

Men var detta verkligen så förvånande?

Inte speciellt, men man kan å andra sidan räkna med att dom fixar buggar även 10 år efter release när det gäller Blizzard ^^

Medlem

Typiskt en massa småbarn att sitta och sura över ett spel som skjuts på för att göra det bra.
Om det istället släpps med buggar/ofärdigt så lär det ju garanterat suras över det. Är sedan färgerna för olikt orginalet så suras det och är sedan färgerna FÖR likt orginalet så suras det.

Tror att många alltid vill ha något att klaga på.

Det kommer när det kommer. Se något positivt istället:
Nu har jag massa mer tid att lägga ned på andra spel, eller varför inte mina nära och kära, mina andra intressen (som jag hoppas många har) så får jag suga på karamellen när den kommer och den smakar BRA som fan, istället för att bara ge ett blaskigt intryck.

Bah!

Gen
Medlem

Lovar att alla som gråter över att det inte kommer ut imorgon hade flamat spelet tills det haft en fin krispig yta över att "BUUU, det är buggigt och halvklart, patcha skiten NUUU, failblizzard usch blä" om det nu hade kommit ut imorgon. Vissa är aldrig nöjda -.-

Låt dem bli klara med spelet och släppa en 10/10 produkt som de brukar göra. Det enda är väl att de kunde låtit bli att slänga in såpass mycket ved i hypemaskineriet. Trots allt förväntar sig deras fanbase en hel del.

Inaktiv

kul hur folk påstår att spelet är "fördröjt"... folk verkar skapa egna release datum för spel, blizzard har aldrig gett nåt release datum och så vitt jag vet är den här nyheten flera veckor gammal....

Medlem

Vilken tur att man inte är en sucker för Starcraft II. Men jag lider med er andra.

Medlem

Ännu en gång ämnar Blizzard släppa ett genomtänkt, färdigt, putsat och välpolerat spel som kommer vara värt varje krona. Kvalitet!

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Härligt! Då har jag ett spel mindre att köpa i år.

Men, ett mer nästa år

Medlem

Hur mycket jag än nötte på Starcraft så blev jag aldrig bra på det, antar att strategi inte riktigt är min grej.. Får hålla mig till rpg o fps helt enkelt. Annars en riktigt tråkig nyhet för er som ser fram emot detta spel.


signatur
123
Skriv svar