Inaktiv

Aah satan, ipren ftw


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Mmm grattis osv till er alla studenter. Dessvärre kommer snart den där chocken när det går upp för folk att grundskolan och gymnasiet varit rena dagiset jämfört med vad som väntar. Fy fan vad ni är bra.

Medlem

Själv får man vänta tills på torsdag, men den dagen, oooh.

Medlem

Gah! Sista officiella skoldagen imorn (pluggar på distans). Sen blir det arbetslöshet för hela slanten. Söker jobb å praktik som galet och gjorde misstaget att gå med i AMS. Första gången jag var dit så inga pengar får man, blir väl sos nästa. Ah denna underbara sommartid.


signatur
Medlem

mm AMS suger innan man är 20år, min flicka gick dit efter skolan var slut, förvånad jag blev då, inte ett ennda jälva skit kan de göra, och inga pengar får man, vad ska man göra när man är under 20år, sälja sin kropp eller vad?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Grattis till alla studenter & kids som fått summerbreak!
En annan har haft sommarlov i många år nu, njut av sommaren
medans ni kan, snart kommer hösten och arbetslöshets depressionen sätter in.


signatur

son of a gun

Medlem
Skrivet av IceMan:

mm AMS suger innan man är 20år, min flicka gick dit efter skolan var slut, förvånad jag blev då, inte ett ennda jälva skit kan de göra, och inga pengar får man, vad ska man göra när man är under 20år, sälja sin kropp eller vad?

Läser man reglerna så är det inte så jävla kasst längre. Jag är visserligen 22 nu i sommar och jag får pengar först i början av september för att jag inte jobbat under tiden som varit. Men testa att gå dit och fråga frågor lite tidigare nästa gång.


signatur
Medlem

För jag har tagit studenten! wöö fy fan vad jag är bra!.
Nu är man arbetslös och har inget att göra i 6 månader.. i need work.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

sjäv har jag också tagit studenten, seg som fan är man. Men men, long ass sommarlov blir det hur som helst, skolan i USA börjar inte föränn 25 september eller nåt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av IceMan:

mm AMS suger innan man är 20år, min flicka gick dit efter skolan var slut, förvånad jag blev då, inte ett ennda jälva skit kan de göra, och inga pengar får man, vad ska man göra när man är under 20år, sälja sin kropp eller vad?

Läser man reglerna så är det inte så jävla kasst längre. Jag är visserligen 22 nu i sommar och jag får pengar först i början av september för att jag inte jobbat under tiden som varit. Men testa att gå dit och fråga frågor lite tidigare nästa gång.

det som gällde var, under 20 så är föräldrarna ansvariga för ekonomin, de man kunnde få var komunal praktik, 100% aktiv arbets dag och,,, 2500kr,, oj vad mycket, hrm..

ang frågor, jag var mest surg å arg på henne som man fick 0 nytta av, förutom massa papper å sån skit.


signatur

R.I.P The_maxx

evh
Medlem

Praktik är bara skit. Veta flera som fått praktikplatser och arbetsgivaren sagt att det inte leder till en anställningen senare... vafasen är meningen med praktik då isf?? leva på existens minimum?


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Praktik är djävulens påfund!

Medlem

Mjo ams är riktigt dåliga. Men praktik är bra för min del, då får jag den erfarenhet som alla arbetsgivare söker. Har vart på flera intervjuer där jag vetat att jag skulle klara jobbet men de har svarat på samma sätt "Ja vi behöver någon med erfarenheten". Då blir man lite putt, menmen, får se vad som sker. Lycka till alla iaf.


signatur
Inaktiv

tog studenten i lördags.. nu är det bara o vänta tills man ska rycka in i lumpen sista juli...


signatur

"You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try" - Homer J. Simpson

Inaktiv

Själv har man haft sommarlov i ett drygt halvår nu, eftersom man hoppade av skolan av onämnbara anledningar. Men grattis alla er som kan se fram emot att slappa i drygt 2 månader!

Haha, den här tråden påminner mej om Pippi Långstrump f.ö., när hon skulle börja i skolan bara för att få sommarlov!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem
Skrivet av Dreadnaughty:

Själv har man haft sommarlov i ett drygt halvår nu, eftersom man hoppade av skolan av onämnbara anledningar.

Neee, nu blev man ju aldrig nyfiken >_<


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Så hur har den första månaden på sommarlovet varit för alla människor då?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

12
Skriv svar