Gör ditt eget Dragon Age-äventyr

Robot
Medlem
Gör ditt eget Dragon Age-äventyr

snygg film kan nog bli bra spel gillade ju KOTOR spelen så ja hoppas på de här me


signatur

Lille karmen

ser fram mot mycket kul spelarskapat material


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

vart är drakarna ;O

Medlem

De gömmer sig förstår du väl.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Brukar vara kul att leka med editors, men när det kommer till skripter osv så förstår jag knappt något xD

Medlem

Bioware är smarta, livslängden på spelet kommer bli lllåååånnngg,,.. Kolla bara på Neverwinter Nights 1, många som spelar det online idag och spelet släpptes i mitten av 2002. Thumbs up Bioware


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

varför har jag inte hört talats om det här spelet tidigare :O:O

nästan allt bioware gör är guld, ser grymt kul ut, stort plus att dem släpper en editor, som ovan nämnde, kolla bara på neverwinter nights 1, jag spelar det fortfarande tack vare alla fina modifikationer och tillägg vi spelare kan göra

Goda nyheter både för spelarna och Bioware. Tittar man på spelutbudet är många av de gamla spel som fortfarande spelas och säljs de med modd-stöd.
Förhoppningsvis sätter detta tryck på Bethesdas Fallout-ansvariga ge ett klart svar i samma fråga istället för den helt spelarföraktliga inställningen vilja ge besked först när spelet är släppt och köpt.

Inaktiv

YES! Nu kommer jag verkligen skaffa Dragon Age, eftersom jag bygger eget till Neverwinter Nights så kommer jag gilla det här

Medlem
Medlem

Jag hoppas bara att det inte betyder att de lägger mindre vikt på singleplayer-storyn som i NWN 1. Men se bara på NWN 2, det var ju riktigt bra - dock så blev editorn bökigare även om den hade fler features. Så om de kan kombinera de två aspekterna från Obsidians NWN2 och deras eget NWN1, så blir det kanon.

edit: Av filmer att döma så verkar de vara på väg åtminstone, men det verkade också fattas det där lilla extra.. hoppas på att det tillkommer till slutversionen.

Inaktiv

haha oj oj oj, det kommer svida för NWN2

Medlem
Skrivet av toern:

Jag hoppas bara att det inte betyder att de lägger mindre vikt på singleplayer-storyn som i NWN 1. Men se bara på NWN 2, det var ju riktigt bra - dock så blev editorn bökigare även om den hade fler features. Så om de kan kombinera de två aspekterna från Obsidians NWN2 och deras eget NWN1, så blir det kanon.

edit: Av filmer att döma så verkar de vara på väg åtminstone, men det verkade också fattas det där lilla extra.. hoppas på att det tillkommer till slutversionen.

Att handlingen i NWN1 blev lidande hade nog mer med att de var tvungna att utveckla en fungerade nätverkskod, mer än vad det hade med utvecklingen av ett toolset.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar