Klå min lunch då...

Medlem
Klå min lunch då...
Medlem
Klå min lunch då...

Mat som man blir lång och smal av ser jag!
Själv åt jag marinerad kycklingfilé med basmatiris och fresh island sås, till det hade jag dels bönsalsa och vanlig sallad. Suveränt gott!


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Nocturne:

Mat som man blir lång och smal av ser jag!
Själv åt jag marinerad kycklingfilé med basmatiris och fresh island sås, till det hade jag dels bönsalsa och vanlig sallad. Suveränt gott!

Jag tänkte bygga vidare på min "No Beach 2010" look. Men ditt lät helt OK det också

Medlem

Åh, fy tusan, och du har en Mac i bakgrunden; svårslaget!

Medlem

Hehe! Själv deffar jag :/ snart klar dock, ser fram emot julskinka, julöl, lite ledighet och mycket spelande!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ingen lunch = 0 kalorier = Win!

Medlem

Mackan såg god ut:)

Medlem

Det där kan man knappt slå! Punchrulle + mackan + drickan (vad är det för någon?), chokladbollen kunde man ta bort (gör inget speciellt om den är kvar dock). Ända som saknas är en skål Kidneybönor!

Vart i alla fall väldigt inspirerad. Så jag gör något liknade nu, fast utan chokladbollen, och istället kidneybönor.

Haha, gillar hur du tänker kebbe!


signatur
Medlem

SuperTanks lunch är nog liite godare dock ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av Rubber Duck:

Åh, fy tusan, och du har en Mac i bakgrunden; svårslaget!

Mumma

Skrivet av Nocturne:

Hehe! Själv deffar jag :/ snart klar dock, ser fram emot julskinka, julöl, lite ledighet och mycket spelande!

Mmm, snacka inte om julmat! Magen börjar kurra direkt!

Snuskigt gott!

Skrivet av kebbe:

Ingen lunch = 0 kalorier = Win!

Ingen lunch = 0 kalorier = FAIL! Måste äta påg!

Skrivet av 73mpl4R:

Mackan såg god ut:)

Mackan VAR god

Skrivet av Danserminator:

Det där kan man knappt slå! Punchrulle + mackan + drickan (vad är det för någon?), chokladbollen kunde man ta bort (gör inget speciellt om den är kvar dock). Ända som saknas är en skål Kidneybönor!

Vart i alla fall väldigt inspirerad. Så jag gör något liknade nu, fast utan chokladbollen, och istället kidneybönor.

Haha, gillar hur du tänker kebbe!

Så du gillar inte chokladbollen? Hmm, smaken är som baken! Drickan var svart kaffe

Skrivet av TysN:

SuperTanks lunch är nog liite godare dock ^^

Såg riktigt gott ut, ja!

1
Skriv svar