Behöver er hjälp med en grej

Inaktiv
Behöver er hjälp med en grej

Nu är det klart att Suda 51s popkulturella lapptäcke No More Heroes kommer till 360, PS3. Fyrverkeri, champange, joy to the world och allt det där. Jag har varit sugen på No More Heroes ett bra tag nu men här kommer problemet jag behöver hjälp med. Wii eller inte Wii? Visst får 360/PS3 en extra allt version med uppskruvad grafik och extra innehåll men jag missar ju faktiskt hela skaka, vifta, fappa och se-ut-som-ett-fån festen. Dessutom känns det lite som jag går och är otrogen mot mitt Wii ifall jag väljer portningen. Den får lite kärlek som det är redan. Så ni hippa människor som spelat No More Heroes därute får gärna leda saga en blind genom natten.

#blogg

Inaktiv
Behöver er hjälp med en grej

Jag själv har varken Wii eller lirat No More Heroes. Men eftersom att PS3 har SIXAXIS så skulle jag kunna tro att du kommer kunna få använda din SIXAXIS om du köper det till PS3.


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Jag har klarat No More Heroes på Wii, och det är ett jättekul spel. det är svårt att säga hur det kommer att vara utan viftningen, men i grunden är det ju samma spel. Kontrollerna är jättebra till Wii, verkligen, så lite av magin ligger kanske där. Men å andra sidan, så kommer det ju ett läge där alla har på sig mindre kläder till PS3 och Xbox360 hehe:) Om jag hade valt, hade jag nog valt till 360 eller Wii.

1
Skriv svar