Lite skadad är man nog...

Flakmonkey
Lite skadad är man nog...

Kom hem för en 30 minuter sedan och nu ligger man här i TV-soffan och ser på Popular på TV4, chattar med folk på jobbet som jobbar natt och lagar matlåda... lite störd måste man nog vara när man gör det... jobbet börjar 08:00 och det kommer gå allldeles utmärkt med träning på lunchen, men det känns ändå som att jag borde göra något annat just nu...

Nåja... nu är maten snart klar, personern i i TV-serien Popular har dött i någon hemsk sjukdom och Mörby klagar lite på att dygnsrytmen inte är vad den borde vara när man jobbar på övervakning och har nattpass titt som tätt... nej... nu är det nog dags att släcka ner här så man är lagom pigg imorgon... Tänkte att jag iaf skulle avsluta med en film som ni säkerligen redan sett men som är så knäppp att alla borde se de... den "handlar" om en kille som som tar MW2 lite för seriöst och jag kan bara konstatera att det är lite svårare att tro på mänskligheten.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Wgn2jugK_Hk&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x0..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Wgn2jugK_Hk&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x0..." type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

#blogg

Inaktiv
Lite skadad är man nog...

Crazy cracker.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

du har faktist fel :P, personen hade inte dött utan ville dö och önskade att han aldrig vart född, då gled han runt me en ängel hela avsnittet som förklarade varför han skulle leva och då ändrade han sitt val :P, men han dog faktist aldrig ^^

vet faktist inte varför ja skriver det men, kul att se att någon annan såg skiten än jag iaf ^^


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Medlem

Lyssna på vad han säger dom 5 första sekunderna av videon. filmen är fejkad. trollande på högnivå!

1
Skriv svar