Wii bäst på unika spel

Robot
Medlem
Wii bäst på unika spel

Screen Digest!
Kortord för att skärmar bryter ner människor (?)

Inaktiv

Unika spel? vart? Inte när det gäller Wii iaf.

Party Party!

Medlem

Wow... kanske skulle va imponerande om det inte va så att 90% av dom här UNIKA spelena kommer vara ren skit.
Som till på köpet utvecklarna vill ha fullpris för...

Medlem

De mesta på Wii är ju bara skit, de är mest bara stortitlarna som Mario, Zelda, Metroid Prime som är bra, Rayman är också bra.

Medlem

Som Mahone säger de flesta spelen till Wii är bara skräp...

Själv tycker jag bara om Zelda till Wii, resten är inget vidare (kommer väldigt troligen tycka om Okami dock

Medlem

No More Heroes tycker jag tillhör ett av dom "unika" spelen, och håller med om att Wii har mer unika spel. Räkna med ännu fler när MotionPlus stöds! Förstår inte vad alla pratar om? Visst är det just nu många partyspel, men det finns en del unika titlar och fler är på g!

360/PS3 är mest gammal skåpmat i olika former med delikatessen grafik.

Edit: Undantag Mirrors Egde då, men det är mest uppbyggt på context-sensitive.

Medlem

Braid finns inte till Wii. I rest my case.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

Bäst på att ha lågbudget gimmickspel ja...

Inaktiv

Är så jävla lycklig över att jag inte köpte en wii. Finns ju fan nästan inget spel som verkar bra. Utom Nintendos egna då.

Medlem

Tur att man kan köra GC spel på Wii också.


signatur
Medlem

Ser ut som en fin framtid för Wii äger

Oj, begynnande konsollkrig. Igen.
Är det bara jag som tycker det är bra att de olika maskinerna försöker nischa sig lite i hälsosam utvecklande konkurrens?
Köp den man tycker har bäst utbud och ha kul. Att smaken skiljer sig och folk väljer olika är en livssanning förlika sig med. Betyder inte alltid att någon har fel.

Medlem

Det är väl perfekt att Wii rör om i den konservativa spelbranschen en smula. Spelen bör utvecklas på alla plan, inte bara det grafiska. Sen att säga att hela Wiis spelkatalog är skit bara för att man själv inte gillar den är bara dumt när så många andra gillar den.

Medlem

jag tycker wii är en bra produkt, det fnnns en marknad för alla kunder uppenbarligen. Wii inriktar sig på den kundkretsen som vill ha lite tråkigt i sitt liv

1
Skriv svar