Far Cry 2 konsolfilmat; Far Cry 3 planeras

Robot
Far Cry 2 konsolfilmat; Far Cry 3 planeras
Medlem
Far Cry 2 konsolfilmat; Far Cry 3 planeras

Atmosfäriskt.... men fan vad jag hatar granat-spam-knappen.

Ti.
Medlem

Riktigt najs. Gillade ljuset och ljudet. Kan nog bli en riktigt skön spelupplevelse.

Medlem

Verkar inte gå att vara stealth. Fienden såg ju honom innan han hunnit skjuta , ungefär som i far cry 1 , där fienden såg en på 23 mils avstånd. Ändå skryter ubisoft med att man kan spela på vilket sätt man vill , stealth eller run & gun.

Inaktiv
Skrivet av predator:

Verkar inte gå att vara stealth. Fienden såg ju honom innan han hunnit skjuta , ungefär som i far cry 1 , där fienden såg en på 23 mils avstånd. Ändå skryter ubisoft med att man kan spela på vilket sätt man vill , stealth eller run & gun.

Håller med, sen när han kasta granater så var det en liten rök effekt efter granaten, det gillade jag inte heller.

Men anyways så verkar spelet nice :).

Medlem

Givf roliga spel.. :/

Inaktiv

ain verkar sämst

Medlem
Skrivet av predator:

Verkar inte gå att vara stealth. Fienden såg ju honom innan han hunnit skjuta , ungefär som i far cry 1 , där fienden såg en på 23 mils avstånd. Ändå skryter ubisoft med att man kan spela på vilket sätt man vill , stealth eller run & gun.

+1 hoppas detta fixas till release...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Håller med folk om AIn, sen tycker jag även att det låter överdrivet mycket från omgivningen, låter som att det är 789465626526232 st djur precis där han går.

Medlem

Filma lite från pc ist så får vi se lite riktiga grejer.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Filma lite från pc ist så får vi se lite riktiga grejer.

Är ju exakt likadant? O.o

Medlem

Verkar ju ganska likt ettan av den här videon att döma. Förhoppningsvis slipper man mutantapor den här gången.

Inaktiv

vad är skillnaden mellan detta och pc?

Medlem

sj kommer jag skaffa det till PS3 - ser riktigt snyggt ut


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv
Skrivet av flyer232:

vad är skillnaden mellan detta och pc?

Jag kan inte tänka mig att något förutom det grafiska skiljer sig? O.o

Medlem

Skulle vara coolt om man gick slöare när det är tät vegetation, skulle vara lite mera utmaning då eftersom man inte kan hålla sig dold så lätt om man samtidigt vill komma fram snabbt.

Medlem

en grej jag tycker är sjukt coolt med 2an - är ifall man sätter fyr på savanen så sprider det sig satan


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Äsch, det är väl bara att öppna nån config-fil och ändra några variabler, så blir man inte upptäckt lika lätt. Eller vad säger ni, konsollare?

Pcn är ju moddningsbar också.... tror ni de kan komma en patch som ändrar så att man kan ligga ner? (nej, man kan inte det)


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

vafan jag som tyckte miljön var så vacker så sög ain totalt! förstör hela känlsan sådär!

Medlem
Skrivet av flyer232:

vad är skillnaden mellan detta och pc?

Kontrollen på PC är 10000000ggr bättre...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:

Pcn är ju moddningsbar också.... tror ni de kan komma en patch som ändrar så att man kan ligga ner? (nej, man kan inte det)

Han låg ju ner i filmen?!?!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Äsch, det är väl bara att öppna nån config-fil och ändra några variabler, så blir man inte upptäckt lika lätt. Eller vad säger ni, konsollare?

Spel till PS3 går att modda, ett exempel är UT3 Men det är betydligt enklare till PC

Skrivet av Hipshot:
Skrivet av flyer232:

vad är skillnaden mellan detta och pc?

Kontrollen på PC är 10000000ggr bättre...

Hett tips, med en adapter kan du koppla in mus och tangentbord och spela valfritt spel med den "perfekta" kontrollen på PS3 eller xb360.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunt.

Medlem

Varför är vapnen spegelvända? hylsutkastet sitter till höger på armalites, inte vänster...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av predator:

Verkar inte gå att vara stealth. Fienden såg ju honom innan han hunnit skjuta , ungefär som i far cry 1 , där fienden såg en på 23 mils avstånd. Ändå skryter ubisoft med att man kan spela på vilket sätt man vill , stealth eller run & gun.

Lustigt nog så började fi att peppra han, sen slutade de nästan direkt och började avancera framåt (och dödade).

Medlem
Skrivet av simulacra:

Varför är vapnen spegelvända? hylsutkastet sitter till höger på armalites, inte vänster...

Inte första spelet detta förekommer i direkt. Tror det är för att det ska hända mer på skärmen och se fränare ut.

Medlem

Fantastisk AI!
"Ali ser fiende där borta! Ali anfalla! Ali virrar som halshugen höna!"

Synd att de inte ens försöker när processorn i både datorer och konsoler utan vidare är så bra att den kan hantera bättre AI.

Inaktiv
Medlem

De verkar anta att FC 2 ska sälja bra om de redan planerar en 3a

12
Skriv svar