hur gamla är vi

Medlem

Blev 32 i januari, fast sinnet o utsendet i kvar runt 20 strecket. (den ålder de flesta tror jag har)

/Homer_S

Medlem

Fylde 30 för 2 mån sen faktiskt. Så nu är man gubbe.

Men än så länge så spelar jag o håret är kvar på hövé oxå. (dröjer väl inte innan allt ramlar av en bara. Frukta!)

Inaktiv

det finns ju tupéer?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

57


signatur

War never changes.

MFC
Medlem

fyller snart en tvåpotens.. 5 för att vara exakt.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem
Skrivet av Rizzt:

Fylde 30 för 2 mån sen faktiskt. Så nu är man gubbe.

Men än så länge så spelar jag o håret är kvar på hövé oxå. (dröjer väl inte innan allt ramlar av en bara. Frukta!)

LOL vilken skön avatar du har!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av zaphiren:

57

57 bast o spelar ? Hehe, coolt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av zaphiren:

57

57 åring som studerar

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av Rizzt:

Fylde 30 för 2 mån sen faktiskt. Så nu är man gubbe.

Men än så länge så spelar jag o håret är kvar på hövé oxå. (dröjer väl inte innan allt ramlar av en bara. Frukta!)

LOL vilken skön avatar du har!

hehe, tackar. dom är allt för sköna dom där katt-djuren.

Inaktiv

Själv är man (snart) 18. Öl, körkort och eget boende är vad som väntar bakom hörnet för mej


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem
Medlem

24 år, beter mig dock som 14...

Inaktiv

Verkar som det finns ett gäng "omogna" typer här på FZ. Finns det också någon som är s.k. "övermogen", det vill säga beter sej äldre än vad dom är?


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem
Skrivet av Dreadnaughty:

Verkar som det finns ett gäng "omogna" typer här på FZ. Finns det också någon som är s.k. "övermogen", det vill säga beter sej äldre än vad dom är?

Skulle vara jag då. Det har nog jämnat ut sig när jag passerade 20-strecket, men innan dess fick jag höra att jag var gammelmodig av mig. Dock svårt att själv säga om det är sant eller ej...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av Dreadnaughty:

Verkar som det finns ett gäng "omogna" typer här på FZ. Finns det också någon som är s.k. "övermogen", det vill säga beter sej äldre än vad dom är?

För att vara snart 18 är du väldigt mogen.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Tror vissa tycker att jag är "övermogen" ibland, men jag har å andra sidan barnasinnet kvar i vissa situationer


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

precis
på jobbet är jag über seriös och så kallad vuxen, men kl 16:00 blir man 12år igen
måste ju kunna skoja, slappa och prata utan att tänka, vara tråkig får andra så för.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Inaktiv

Hehe, jo. Nog är det kul att vara lite "barnslig" ibland. Men tyvärr är det ju inte alltid som man kan vara det...


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Att vara barnsligt är det ju inge fel med att vara alls, många blandar ihop omogen och barnslig tyvärr. Ibland är jag jätte barnslig, inge fel med det om det är någon måtta på det :).


signatur

<3

Medlem

11 år men beter mej som en 14:årig i vissa situationer


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

18 beter mig som sjutton

Inaktiv

Jag är 16 år, fyllde år förra veckan. Grattis till mig!

Nittonhundrasjuttiotre :<


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

fortfarande 22 men mentalt 14.

Skriv svar