Se rymd och bondande i Spore

Inaktiv

Ser rätt häftigt ut!

Men jag skulle tycka att själva jordgloben skulle vara större? Det ser ju ut som om man når "Enemybase" på några sekunder?

Aja iaf :

Nån som vet hur detta kommer se ut på Multiplayer? Kommer det vara en galax som Eve Online där allt hör ihop?

Eller måste man vara flera vänner att lira det.

Tycker faktist att Age of Empires 2 ser roligare ut.

Medlem

Showerguy, det är ingen MP. Det enda man har o göra med andra spelare är att deras kreationer kommer befolka dina världar som AIs.

Inaktiv
Skrivet av Svenpa:

Showerguy, det är ingen MP. Det enda man har o göra med andra spelare är att deras kreationer kommer befolka dina världar som AIs.

Skit!

Aja det blir "nog" ett troligt köp på spelbutiken

URK
Medlem

jag väntar på boosterpack och likande saker sedan eller en expansion som man får med multiplayers. det jag är mest rädd för när jag ser hur spelet värkar vara skapat. är att det är som gjort för att lägga till mera saker som man får betala för. rena mjölk maskinen och jag hoppas att jag har fel.

jag känner att det är lite fel att ta upp det men jag kan inte hålla mej vad jag tror kommer att hända.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Billigt att använda Sim City 4 musik i filmen... ge mig Sim City 5 om det skall vara så...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av MFC:

Plattformar: PC, Mac, Wii

Rätt Rätt Fel

Det ska väl vara Nintendo DS .. inte Wii ?

Jag ser inte vad som skulle skilja de två versionerna åt..

Inaktiv

Verkar inte speciellt intressant längre... men klart man ska testa det innan man säger nåt.

Inaktiv

Verkar som att det kommer bli ett bra spel :up::D

Medlem

Ge mig en planet-MOD till Supreme Commander istället.


signatur
Inaktiv

Yes! Ungefär en vecka kvar! Allt jag behöver göra är köpa spelet, sticka hem fort som satan, installera, och när pojkvännen min kommer, får man erbjuda lite "kinky time" så är han off i en timme. YAY FÖR SPELTID!

(Ser fram emot spelet jätte mycket)


signatur

I'm not as think as you drunk I am.

Medlem

*suckar* Quicktime...

Medlem

Detta spelet är ENORMT roligt!!! Köp! Köp! Köp!!!!

12
Skriv svar